Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig på att färskpotatisen kostar 1 kr kilot på Citygross och ICA
Willys verkar dock inte annonsera om någon billig potatis i år
Jag ska idag köpa gammal potatis till ordinarie pris så det såSåg det jag också och blev inte glad...
Oh fasiken det skulle jag behöva göra med. Tur du sa något. Vill inte göra potatisklyftor på mini potatisar.Jag ska idag köpa gammal potatis till ordinarie pris så det så
Du kan trösta dig med att den är jätteäcklig så du missar inget!Jag vill prova mcflurry cookie dough. Men av de fem olika McDonalds jag försökt beställa hos, har den varit slut hos samtliga 
Inte ok
Ja alltså det är så jobbigt när det kombinerat i kyl+frys+skafferi säkert finns närmare 50 kg mat hemma men ändå finns det inget att äta? Hatar när det händer, och det gör det tyvärr oftaJag stör mig på "jag har ingenting att äta"-syndromet. Än mer så på det i kombination med konstant hunger och noll matlust Jag KAN värma en matlåda eller ta en macka eller äta melon eller laga mat eller ta en bar eller ta lite nötter osv osv osv men jag vill ha nåt annat!
Ja alltså det är så jobbigt när det kombinerat i kyl+frys+skafferi säkert finns närmare 50 kg mat hemma men ändå finns det inget att äta? Hatar när det händer, och det gör det tyvärr ofta
Samma här... Lever i praktiken som singel, har två stora frysboxar, en liten, en fullhög frys och en halvfrys... men det är fascinerande hur ofta det inte finns något att äta
Du kan trösta dig med att den är jätteäcklig så du missar inget!
Jag älskar kakdeg i glass men den här var bara.. alltså det var typ en stor stenhård klump bara som smakade bakpulver och flottigt, inte alls söt. Helt vidrigt var det.