Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om han inte vet vad han köper kan han ju inte kräva att få lämna tillbaka det, du är ju privatperson och ingen butik.Sålde en komplett systemkamera-utrustning. Skrev vad kameran hette, skickade bild på objektivet. Träffades. Svarade på alla frågor och visade väldigt mycket grejer.
Det går ett dygn. Gubben är inte nöjd med brännvidden på objektivet. Han har inbillat sig att det ska vara något annat, men har fått en väldigt tydlig bild på det. Förklarar detta för honom. Är lugnt en stund. (Dessutom verkade han tro att det var bättre ju mer man kunde zooma, han hade inte koll alls) Därefter är han missnöjd över att det inte går att filma med kameran. Vilket han aldrig någonsin frågat om. Då vill han att köpet får tillbaka.
Jag sa nej. Visst är det rimligt då jag svarat på alla frågor och dessutom visat en massa grejer extra för att vara snäll?
Fullkomligt rimligt! Och rent juridiskt har du ingen som helst skyldighet att låta köpet gå tillbaka, han får skylla sig själv som inte kollat upp grejerna ordentligt helt enkelt. Ångerrätt gäller inte mellan privatpersoner.Sålde en komplett systemkamera-utrustning. Skrev vad kameran hette, skickade bild på objektivet. Träffades. Svarade på alla frågor och visade väldigt mycket grejer.
Det går ett dygn. Gubben är inte nöjd med brännvidden på objektivet. Han har inbillat sig att det ska vara något annat, men har fått en väldigt tydlig bild på det. Förklarar detta för honom. Är lugnt en stund. (Dessutom verkade han tro att det var bättre ju mer man kunde zooma, han hade inte koll alls) Därefter är han missnöjd över att det inte går att filma med kameran. Vilket han aldrig någonsin frågat om. Då vill han att köpet får tillbaka.
Jag sa nej. Visst är det rimligt då jag svarat på alla frågor och dessutom visat en massa grejer extra för att vara snäll?
Tack! Jag vet det egentligen, men är så enormt "Serviceminded".Fullkomligt rimligt! Och rent juridiskt har du ingen som helst skyldighet att låta köpet gå tillbaka, han får skylla sig själv som inte kollat upp grejerna ordentligt helt enkelt. Ångerrätt gäller inte mellan privatpersoner.
Du kan posera som Jessica JonesStör mig på att vi har gilla ”företaget” bingo på jobbet där vi ska göra massa grejer i team bla ta en bild där vi poserar i superhjälteposition
Jag tänker inte göra detta
Om det är meningen att detta ska höja arbetsmoralen då har det motsatt effekt på mig
Det förstår jag.....
Tänker icke vara med på det här spektaklet Frågade vad vi vann när vi fick Bingo "Ingenting"Du kan posera som Jessica Jones
Jag förstår inte ens grejen. varför skulle man dela?En bild cirkulerar på fb med texten "min mamma säger att jag är vacker men ingen vill dela mig".
På bilden är en liten flicka med amputerat ben och protes. Jag tvivlar starkt på att flickan vill exponeras på fb genom någonslags massdelning