Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får aldrig upp chattfönster på Facebook. Facebookar i webbläsaren och har messenger som app.Stör mig på att så fort jag går in på en sida på FB, så ploppar det upp ett messenger fönster, nej jag vill inte messa bara för att jag går in på sidan och kollar efter en sak.
Idag skulle jag svara på en kompis i ett annat messenger fönster, började skriva å när väl sidan hade laddat å de nya O-önskade messenger fönster poppade upp flyttades de sista ja skrev över dit (skriver fort)... va bara rena rama turen att jag var uppmärksam då jag i samma veva var på väg att trycka på enter....
inte första gången jag stör mig på det... säkert inte sista heller, letat efter att stänga av...
Jag får aldrig upp chattfönster på Facebook. Facebookar i webbläsaren och har messenger som app.
Ok. Tror det går att stänga av chatten men vet inte om man kan ha messengerappen på dator. Jag har inte använt dator på över ett år så minns inte hur det ser ut där.Så här ser det ut i webbläsaren för mig, det händer bara på datorn ej i mobilen. Ser likadant ut oavsett vilken sida jag besöker.
Visa bifogad fil 45675
Just nu har jag inte orkat bry mig. Va för trött igår för att titta närmare på det.Ok. Tror det går att stänga av chatten men vet inte om man kan ha messengerappen på dator. Jag har inte använt dator på över ett år så minns inte hur det ser ut där.
Hoppas du hittar nån lösning.
Varför är alla ”norrlänningar” på Blocket? Norrland är ju för fan halva Sverige. Misstänker även att det finns en jävla massa fejk-norrlänningar därute som försöker åka räkmacka på riktiga norrlänningars goda rykte. Sen vill jag också tillägga att det är orimligt att leva hur länge som helst på gamla meriter. Hur definierar folk egentligen en Norrlänning? Var familjen först på plats när inlandsisen drog undan eller har ens morfar en gång varit i Gävle?
Stör mig på att Pip är en så förbaskad slöfock som inte hoppar över mitt ansikte utan att knäa mig nästan varenda gång, eller så gör han det med flit. Nyss hoppade han över och tjongade till näsan ordentligt så det rent av gjorde ont.