Stör mej på att mina grillchips knappt smakar nått. Antingen så har det slarvats med kryddningen eller så är jag på väg att bli sjuk.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Norra valken
Du tackade väl ja?Blev "erbjuden" en lägenhet i Visby i sommar för inte mindre än 40 000 i månaden, som hittat!
Absolut! Framförallt med tanke på att jag hyrt en av de lägenheterna innan jag flyttade från Visby. Då betalade jag 4200 per månad, vilket är helt klart rimligt för 25kvmDu tackade väl ja?
Vilket skämt förstår mig inte på judehat överhuvudtaget. Dom brukar ju vara fredliga (med undantag av Israel då ). Men det är väl avundsjukan som gör hatet, att judarna har tradition med att utbilda sig m.m.En person säger i nationell tv:
"Jag hatar judar".
Nu pudlar personen och bara "jag är ledsen, det var ett skämt som gick lite fel" samt tillägger med klassikern: "om ngn tog illa vid sig ber jag såklart så mkt om ursäkt för detta".
Vad i hela helvetet...?
Tänkvärt: https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/GGbro6/judehatet-har-flyttat-in-i-underhallnings-tv
Nu verkar den värma vattnetTvättmaskinen verkar bara tvätta med kallvatten. Trots 90 graders tvätt
Jag klarar sällan av bilder på mig själv heller. Jag reagerar inte alls lika starkt som du gör, men jag överanalyserar minsta detalj och är i stort sett aldrig nöjd med hur jag ser ut. Trist.Stör mig på min fobi.
En helt underbart vänlig person sände mig bilder från gårdagens vernissage. Bilder på mig. Jag fick upp dem på skärmen och började störtböla och fick panik.
Alltså jag orkar inte. Varför kan jag inte vara som andra och klara av bilder på mig själv. Ta det med en klackspark.
Vet ju varifrån det kommer men det är väl själva faaan att jag inte kan komma över det.
Vi brukar själmta om att även helt unerbara personer har ett hål i sin personlighet. En fläck där det är ett avgrundshål. En del när det gäller pengar. Andra har annat. Jag har mitt självhat.
Tvättmaskinen där jag bor har en funktion för 90 grader men den tål inte så mycket värme den stannar alltid mitt i programmet och den lilla "lådluckan" där man häller i tvättmedel har blivit lite skev av värmen. Bra grejerTvättmaskinen verkar bara tvätta med kallvatten. Trots 90 graders tvätt