Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Typ så! Jag brukar inte bli särskilt påverkad alls av vädret utan håller humöret uppe genom det mesta (en av de främsta anledningarna till att jag överlevt i Skottland i 8 år ), men nu börjar till och med jag bli rejält trött på det här skräpet. Ge oss vår!!!
Tack för förståelsenTycker inte alls att det låter som att du är vrång och småaktig, sådant där hade irriterat mig jättemycket också! Egentligen skulle man ju bara vilja sätta ner foten och säga nej, men jag förstår om det känns riskfyllt.
I feel your pain! Att flytta är verkligen bland det mest stressande som finns. Jag får fortfarande förhöjd puls när jag tänker tillbaka på förra våren, då jag höll på som bäst med mitt första lägenhetsköp och allt vad det innebär. Usch vad hemskt det är, men så värt det när det är klart!Tack för förståelsen
Som tur är jobbar jag med kunder så jag är bra på att dölja mitt inre hat med yttre vänlighet eller vad man ska säga
Har lugnat mig nu men är fortfarande milt irriterad. Mäklaren hade meddelat att de inte alls bryr sig om att det är ostädat i min lägenhet osv, liksom nej det jag det men JAG kanske bryr mig om hur mitt hem ser ut om det ska komma främlingar dit?
Har ett stresspåslag som heter duga av hela den här flytten. Mäklaren (jag både köpte och säljer genom samma) är jättebra så inget ont om henne men nu så fort jag får ett sms så känner jag bara att sluta! lämna mig ifred!! ska bli så otroligt skönt när detta är klart..
Ångerrätt? Kan gälla inom EU iallafall.Suck.
Beställt en spegellös systemkamera, som ska gå att koppla ihop med telefonen. Ingen jättebillig kamera alltså. Dessutom från utlandet.
Får inte appen och kameran att få kontakt. Installerar om, uppdaterar osv. Sen läser jag recensioner på appen. Det är alltså appen som är helt värdelös. Så den kanske inte kommer att fungera, alls.
Anledningen till att jag bytte ut min stora, betydligt mer avancerade kamera var för att jag ville komma åt bilderna direkt i telefonen.
Reklamation känns inte aktuellt heller. Kameran är det ju inga fel på....
Det är det säkert, men det är så besvärligt. Jag hade verkligen läst på ordentligt, tyckte jag.... Jag kommer nog skicka tillbaka den, men är arg och besviken.Ångerrätt? Kan gälla inom EU iallafall.
Meningen med Facebook är att man ska knyta kontakter och hålla kontakten.Jag stör mig på vänförfrågningar på facebook.
Helt random personer som vill bli vän med mig. På extremt oklara grunder.
Vill man nu komma in i mitt liv är det bättre att söka upp mig och vilja dricka kaffe.
Nu senast en främmande äldre kvinna från samma ort vars fb är full av inlägg från viralking och djurens rätt. Jag har aldrig hört talas om henne
Alltså - VARFÖR?
Den med flest fb vänner när hen dör vinner!!!Meningen med Facebook är att man ska knyta kontakter och hålla kontakten.
En del samlar på ”vänner” och har över 1000 st, maxantal är väl 3000.
Jag stör mig på vänförfrågningar på facebook.
Vill man nu komma in i mitt liv är det bättre att söka upp mig och vilja dricka kaffe.
Nu senast en främmande äldre kvinna från samma ort vars fb är full av inlägg från viralking och djurens rätt. Jag har aldrig hört talas om henne
Alltså - VARFÖR?
Det vore väl nån sorts logik om det var folk man vet vilka det är?Jag tycker också att det är vansinnigt störigt. Även arbetskollegor man ändå inte har någon personlig kontakt med. Varför liksom?
Jag stör mig på vänförfrågningar på facebook.
Alltså - VARFÖR?