Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ordet "mellis", hatar, hatar, hatar det!
Jag får utslag av det, du får ursäkta men i mina öron så är mellis mellanöl eller supertötigt bebisspråk om mellanmål. När någon använder det istället för melodifestivalen så kryper det i hela kroppen på mig.Haha varför då? Jag använder det typ dagligen...
Finns det dom som använder det som melodifestivalen?! Jag har bara hört det som mellis = mellanmål.Jag får utslag av det, du får ursäkta men i mina öron så är mellis mellanöl eller supertötigt bebisspråk om mellanmål. När någon använder det istället för melodifestivalen så kryper det i hela kroppen på mig.
Du har nog rätt, det är det lika kräkframkallande "mello" som används då. Vidrigt, helt enkelt vidrigt.Finns det dom som använder det som melodifestivalen?! Jag har bara hört det som mellis = mellanmål.
Jag får utslag av det, du får ursäkta men i mina öron så är mellis mellanöl eller supertötigt bebisspråk om mellanmål. När någon använder det istället för melodifestivalen så kryper det i hela kroppen på mig.
Förhud!Haha, ingen fara. Jag använder det för mellanmål, aldrig hört det istället för Melodifestivalen.
Men som du känner för mellis, känner jag för ordet "föris" för förskolan...wtf?!?
Jag har inte stört mig överdrivet på ordet mellis (mellanmål) men om folk på riktigt började använda det och mena mellanöl så skulle jag nog kunna börja..Jag får utslag av det, du får ursäkta men i mina öron så är mellis mellanöl eller supertötigt bebisspråk om mellanmål. När någon använder det istället för melodifestivalen så kryper det i hela kroppen på mig.
"Nappis" går på repeat här hemma. Mycket, mycket, mycket hellre "mellis" (mellanmål) än nappis!Ordet "mellis", hatar, hatar, hatar det!
Vad betyder nappis?"Nappis" går på repeat här hemma. Mycket, mycket, mycket hellre "mellis" (mellanmål) än nappis!
Eller "mallis" för Mallorca! Bara nej, nej, nej!
Undrar också. Har verkligen försökt hitta var det kan komma ifrån.Vad betyder nappis?
Hahaha, eller kan det vara så enkelt att det är en napp..?Undrar också. Har verkligen försökt hitta var det kan komma ifrån.
När man blivit kamrat med sin naprapat?
Undrar också. Har verkligen försökt hitta var det kan komma ifrån.
Jag brukar kalla min naprapat för sadist, men hon är också en väldigt nära vänI mitt fall är det nog närmare hat-vänskap... för båda. Han gör illa mig och jag ger honom träningsvärk
Vad betyder nappis?
Yes, napp!Undrar också. Har verkligen försökt hitta var det kan komma ifrån.
Haha, ok! Då gissade jag rätt.Yes, napp!
En sån man ger till bebisar, istället för nappflaska.
Yes, napp!
En sån man ger till bebisar, istället för nappflaska.
Min son har börjat säga ”mammis”Men så dumt, det är ju till och med längre än att bara säga napp.
Det gör mina söner också..Min son har börjat säga ”mammis”
Why?!Det gör mina söner också..