Jag minns mina föräldrars gamla dammsugare, ett hjul lossnade så de tejpade fast en yllesocka där hjulet suttit.Vi fick köpa ny dammsugare när slangen på den gamla lossnade och inte gick att laga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag minns mina föräldrars gamla dammsugare, ett hjul lossnade så de tejpade fast en yllesocka där hjulet suttit.Vi fick köpa ny dammsugare när slangen på den gamla lossnade och inte gick att laga
Köpa ny dammsugare Finns det folk som gör det, alltså? Jag har kvar samma som jag köpte när jag flyttade hemifrån 1997.
Finns det ingen cool rosa dammsugare eller något. Som man kan ha som konstinstallation eller något?Ja känner också lite VEM ÄÄÄÄÄR JAG EGENTLIGEN?! Slutade som dammsugstanten liksom. Fatta hur många glas vin på tex Sturehof jag förlorar på detta?! Samt mental sveda och värk
Det beror på... Köpa kläder och skor? Aldrig i livet! Men idag köpte jag en ny tvättmaskin och sparade både tid och pengar, närmare bestämd 1500 kr! Det diffade alltså 1000 spänn på själva maskinen samt att det billigare företaget hade fri frakt. Katching!Onlineshopping, finns fan inget värre.
Hos mig ska dörren vara öppen om ingen sitter där.När folk inte stänger toadörren efter sig när de varit på toa. Man behöver inte stänga helt men man kan ju putta igen den i alla fall så att den inte står vidöppen
Hade en katt som prompt skulle öppna vissa dörrar ink badrumsdörr en garderob och ett par köksskåpHos mig ska dörren vara öppen om ingen sitter där.
Hos mig ska dörren vara öppen om ingen sitter där.
Vidöppen, har katt.Vidöppen? En liten springa öppen gör ju inget, så lämnar jag den också. Men tycker det är störigt när toadörren står på vid gavel. Ser det överallt: hemma hos folk, i stallet, på restauranger... Hur jobbigt är det att putta igen dörren efter sig liksom?
Alltid vidöppen, varför inte? Det är typ det finaste rummet i min lägenhet förutom sovrummet, och den dörren är alltid stängd. (privat.)Vidöppen? En liten springa öppen gör ju inget, så lämnar jag den också. Men tycker det är störigt när toadörren står på vid gavel. Ser det överallt: hemma hos folk, i stallet, på restauranger... Hur jobbigt är det att putta igen dörren efter sig liksom?
Alltid vidöppen, varför inte? Det är typ det finaste rummet i min lägenhet förutom sovrummet, och den dörren är alltid stängd. (privat.)
Dessutom vädras det ur fortare om dörren är öppen. Bland det värsta som finns är att gå in och städa ett hotellrum där de "stängt in" skitlukten efter sig. Bluäh!
När man kommer till jobbet och planen man hade igår föll. Dåligt med vikarier denna veckan (EN tillgänglig) och hade igår bokat upp hen för idag och täckt upp den största delen av frånvaron. Då är hen sjuk fasen också!
Ja, det känns som ett så pass klassiskt misstag att jag bara väntade på att det skulle hända mig.Åh nää Det där hände min bästa vän mamma när vi var yngre också, tror hon skulle göra typ grönkålssoppa eller nåt... Vi pratar om det än ibland .
Hoppas nacken blir fort bra!