Onlineshopping, finns fan inget värre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, I löv it! Jag slipper ju folk då.Onlineshopping, finns fan inget värre.
Nej, det är så jäkla krångligt. Först ska man försöka lista ut vilken storlek man ska ha, sen vänta flera dagar på att paketet kommer. När man väl kan prova kläderna visar det sig att de inte passar och man måste klura ut hur fan man ska skicka tillbaka skiten.Jo, I löv it! Jag slipper ju folk då.
Så där är 90% av mina kollegorPå min kollega som är så vansinnigt ineffektiv och old school på alla sätt och vis. Jag skickade över en PowerPoint-presentation som jag ville ha hens feedback på. Istället för att göra noteringar och ändringar i själva filen skriver människan ut hela grejen, gör ändringar manuellt med en röd penna, och scannar sedan in varenda sida för att skicka tillbaka till mig!
Vi snackar alltså små ändringar som att lägga till ett kommatecken här och ta bort en bokstav där... Och det skickades till en annars väldigt intelligent människa med full tillgång till alla nödvändiga program... Det måste ha tagit hen fyra gånger så lång tid att göra det på det här viset!
Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med, men varför är halva släkten där och stör?På paret? mormor och morfar/farmor och farfar? Som tyckte att det är en bra idé att ta med alla barn/barnbarn? till just mitt jobb! Och liksom låta alla barnen härja fritt. Alla 7 stycken.
De klättrar på pianot och "spelar" skriker och gnäller, drar i våra träd, drar av trädens löv.
Entrén är gjord av marmor och har högt i tak, ljud blir typ 10x värre, och jag sitter på ett av ställena där ljuden ackumuleras.
De vuxna har skygglapparna på och pratar med ett av barnen som visar något hen har ritat, och skiter i resten.
Vill bara skrika åt dem att ta sina barn och gå hem.
Det är en högskola, så jag fattar ingenting heller. Nu har barnen fått grejer att rita med i alla fall, så hälften är tysta. Men resten springer fortfarande runt.Nu har jag ingen aning om vad du jobbar med, men varför är halva släkten där och stör?
Byta med mig? De är kvar där uteStör mig som fan på att jag måste köpa en ny dammsugare. VÄRLDENS TRISTASTE UTGIFT!!!
Byta med mig? De är kvar där ute
På att jag inte lyssnade på magkänslan (bokstavligen talat, höhö) i morse... Magkänslan sa att gröt till frukost var en bra idé idag, istället för smoothie som jag brukar äta. Jag bestämde mig dock för att göra smoothie ändå, av någon anledning. Men just idag bestämde sig blendern för att inte sluta helt tätt, så när jag drog igång den täcktes både jag och resten av köket ner av ett fint lager smoothie. När jag frustrerat försökte torka upp eländet samtidigt som jag bytte kläder knäckte jag till nacken och har nu så mycket nackspärr att allt utom att ligga ner gör ont. Kuuul ödet, kuuul!
Lärdom: Ät alltid gröt till frukost.
Köpa ny dammsugare Finns det folk som gör det, alltså? Jag har kvar samma som jag köpte när jag flyttade hemifrån 1997.Stör mig som fan på att jag måste köpa en ny dammsugare. VÄRLDENS TRISTASTE UTGIFT!!!
Köpa ny dammsugare Finns det folk som gör det, alltså? Jag har kvar samma som jag köpte när jag flyttade hemifrån 1997.