Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förstapriset för (ute)kvällens dumhet går till killen i sällskapet som jag känner igen men inte kan placera till en början, sen ramlar polletten ner :meh:

han hinner kalla mig för ”monstret” innan han fortsätter med att han känner igen mig.
”Ja just det, det var du som cockblockade mig sist ( Det var alltså 1 år sen!), det är därför jag hatar dig”

:banghead:
Ah, du menar när X var skitfull och ledsen?
-would do it again dude 🤷‍♀️

-
Plus i kanten till okänd kille på uteställe som såg hur en kille var väldigt påträngande och lite fint gled in emellan, stod kvar och bara blockerade vägen för han som var jobbig
 
Mamma är på besök sedan en tid tillbaka och eftersom vi bägge tycker om att sova kallt men hon samtidigt är frusen av sig så köpte jag en värmedyna tidigare. Den lämnade jag tillbaka igår efter att jag upptäckte att den var strömförande och bäddade sedan med den nya av samma märke, bara för att upptäcka att även den är strömförande! :eek::mad:

Idag ska jag lämna tillbaka den och kräva pengarna tillbaka. Blir ett annat märke på annan butik istället, men två värmedynor med samma fel känns som en farlig konstruktionsmiss. :crazy:
 
Det kliar på mig.

Så för att utesluta annat så köpte jag en förpackning Grumme.
Nu har jag tvättat med det. Allt är fortfarande smutsigt! Grrrr.

Blir tvungen att tvätta om med mitt vanliga tvättmedel.
 
På jackor utan sån där krok att hänga upp dem i:rage:
Det är verkligen irriterande.
Vår hatthylla har ingen lämplig plats för galgar (inte när den är så överfull som den är just nu alla fall) så det förutsätter att det finns en hängare i kläderna.

Vår tvättmaskin lät märkligt och luktade bränt igår, så nu är jag osäker på om jag törs använda den överhuvudtaget samtidigt som jag behöver tvätta.
 
Folk som säger ringmärkt istället för gift. Vadå ringmärkt? Det är fan ingen som ska hålla koll på mitt flyttande!
 
Att en restaurang jag gillar och ville ta med min bror till när han kommer på besök har blivit så omåttligt populär att det inte finns ett enda ledigt bord på varken fredag, lördag eller söndag kväll trots att jag är ute TVÅ OCH EN HALV MÅNAD i förväg! Nog för att det är en bra restaurang och sådär, men inte SÅ bra! O_o
 
Att en restaurang jag gillar och ville ta med min bror till när han kommer på besök har blivit så omåttligt populär att det inte finns ett enda ledigt bord på varken fredag, lördag eller söndag kväll trots att jag är ute TVÅ OCH EN HALV MÅNAD i förväg! Nog för att det är en bra restaurang och sådär, men inte SÅ bra! O_o
Den med det roliga namnet? :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Vi fortsätter väl här? 😁 Stör mig på munsår i mungipan och inflammerat tandkött...
23 24 25
Svar
487
· Visningar
24 575
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag stör mig på att jag inte har nåt att störa mig på 😂
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
103 125
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
121 661
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
111 552
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp