Här tokåskar det.Åskan hänger i luften och bryter inte ut. Det har varit kvavt och äckligt i flera dar. Det kanske mullrar lite långt bort. Är inte säker dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här tokåskar det.Åskan hänger i luften och bryter inte ut. Det har varit kvavt och äckligt i flera dar. Det kanske mullrar lite långt bort. Är inte säker dock.
Nu mullrar det sen i alla fall en timme tillbaka. Men det skulle behöva bröta loss redigtHär tokåskar det.
Åskar här också, otroligt varmt och kvavt både inne och ute.Här har det åskat och regnat rejält utan uppehåll sedan kl 13 och det håller i sig än. Tyvärr är det lika kvavt fortfarande.
Är nyfiken, för att plasten hamnar någonstans i naturen eller är det av någon annan anledning?Folk i film och IRL som släpper ballonger, jag vill skjuta varenda ballong jag ser och dunka skallen på dem som släpper dem.
För att de hamnar i haven och dödar fåglar, däggdjur, kräldjur och fiskar.Är nyfiken, för att plasten hamnar någonstans i naturen eller är det av någon annan anledning?
Var det fria tider som ringde? Fick ett liknande samtal idag. De gjorde någon undersökning och ville veta vad jag tyckte om invandringen.Telefonen ringde:
- Hej! Vi utför en oberoende undersökning för Sverige demokraterna...
Intelligensen är hög ibland
Och sådana där rislyktor. De borde vara straffbart att sälja och bruka dem.Folk i film och IRL som släpper ballonger, jag vill skjuta varenda ballong jag ser och dunka skallen på dem som släpper dem.
Var det fria tider som ringde? Fick ett liknande samtal idag. De gjorde någon undersökning och ville veta vad jag tyckte om invandringen.
Dumt när de ringer sådär, trots nix dessutom.
Jag hörde inte varifrån de ringde.... undersökningen skulle gälla bidrag till invandrare vs pensionärer. Jag la på, vinklade undersökningar undviker jag
Mm fantastiskt!Mmm, mysigt att ställa grupper mot varandra. Kan de åtminstone inte komma med något nytt?