Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh men typ som adlibis, där kan man sätta upp sig på bevakning på böcker som inte finns inne. Då tror man ju att de ska komma in igen. Men nej, fem år senare har de fortfarande inte tagit in böckerna.Väntar på en bok, har stått i kö på den sedan april (den hade precis blivit utlånad då). Den skulle vara tillbakalämnad 15.5, den har fortfarande inte kommit in. Sluta panta på den, jag vill läsa den
Så irriterandeÅh men typ som adlibis, där kan man sätta upp sig på bevakning på böcker som inte finns inne. Då tror man ju att de ska komma in igen. Men nej, fem år senare har de fortfarande inte tagit in böckerna.
Regnet!! Det regnar fan jämt!Blåsten!! Det blåser fan jämt!
Regnet kan jag ta, jag har sått gräsmatta . Men blåsten förstör mina odlingar . Stackars oskyldiga tomater som blåser sönder.Regnet!! Det regnar fan jämt!
(ok, det har regnat i 2 dagar, men det känns som "jämt"!)
Jag har satt upp vindskydd till mina gurkorRegnet kan jag ta, jag har sått gräsmatta . Men blåsten förstör mina odlingar . Stackars oskyldiga tomater som blåser sönder.
Jag vill och försöker göra det men är så jäkla handikappad av en trasig rygg som ska stelopereras på onsdag.Jag har satt upp vindskydd till mina gurkor
Låter som ett utmärkt tillfälle för pizzaKommer ut ur duschen å inser att den planterade middagen kräver mjölk, jag har inge mjölk...
Jag som har jobbtelefonen i fickan vågar knappt gå på toa ifall det ringer kan lämna den till kollega men ibland hinner man inteVarje gång jag går på toaletten på jobbet ringer min jobbtelefon, jag hör den från toan
Blir pizza på lördag.Låter som ett utmärkt tillfälle för pizza
Har du en tennisboll, så ta den och lägg mellan dig och en vägg. Rulla sen upp och ner för att massera där det är låst. Kan hjälpa lite iaf.Ont i ryggen. Eller ja, det är inte riktigt ryggen heller utan det känns som att höger sidas revben ”låst” sig på baksidan(=ryggen). Vaknade med det igår och bar sen möbler och flyttkartonger under dagen. Är inte bättre idag
Men finns inte valet Vi ringer upp när det blir din tur?Telefonköer
Ringde försäkringskassan för att ställa en liten ynka fråga, fick plats 151 i kön. Kändes inte värt att vänta på