Den förbannade dammsugaren har bråkat ett tag. Nu släckte han ner hela köket och det vill inte hoppa igång. En enkel till tippen blir det. Och jag får låna en gammal stinkande dammsugare av farsan tills jag kan köpa en ny. Är måttligt glad nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Burk e alltid godareKöpte en flaska Cola. Blir lika störd varje gång att den inte smakar lika gott som på burk. Varför liksom
Det blir ju verkligen godare. Kan inte fatta att det är sån skillnadBurk e alltid godare
Extremt rimlig störning! Jag hatar de sockriga men älskar de sega, så tack för varningen!Jag stör mig på att nu när Drageäggen från Cloetta äntligen kommit ut i butik så har de gjort om dem så de bara är sockriga, smuliga och rent av småsura. Var är mina sega, söta Drageeägg?
De är väl van att "utlänningar" ska komma från ställen där det är de själva som har byggt upp statsapparaten (=kopierat sin egen modell)Jag känner lite att antingen får de bestämma sig för att de godtar pengar från utlandet, eller så får de säga att det inte funkar. De kan inte säga att det är helt okej, och sedan kräva att man ska kunna visa upp dokumentation på exakt samma sätt som man hade gjort i UK. News flash - allting fungerar inte som det gör här!"
Men har ni normalt adressen på ID-kort?vi fick kämpa för att de skulle godkänna ett personbevis från Skatteverket (på engelska) som proof of address eftersom att svenska körkort inte har adressen skriven på sig
Ja, det känns lite så... Säga vad man säga vill om det svenska systemet, men jag har aldrig saknat Sverige så mycket som jag gjort de senaste veckorna!De är väl van att "utlänningar" ska komma från ställen där det är de själva som har byggt upp statsapparaten (=kopierat sin egen modell)
Ja, på körkorten står alltid adressen angiven. Osäker på hur det är med ID-kort, men jag tror att detsamma gäller där. Som student löser man det oftast genom att helt enkelt ha kvar sina föräldrars adress, men annars får man alltså byta in det varje gång man flyttar. Smidigt va? Vet inte hur det funkar för hemlösa o dyl.Men har ni normalt adressen på ID-kort?
Så de måste bytas när man flyttar, typ flera gånger om året för studenter som bor på korta andrahandkontrkt? Och vad står det då för hemlösa och de som sitter i fängelse t.ex.?
Stör mig på att de alltid spelar shallow på radion när jag sitter i bilen och när man byter kanal så är det precis samma låt. Åhhhhh så dålig