Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
INTE okej!Att jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Detta frågade hr-chefenINTE okej!
Usch vilken utpressningssituation. Vill man ha jobbet är det nog svårt att svara Hurså?Att jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Hah, vad har hr chefen med det att göra!?! Du är väl inte livegenAtt jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Att jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Usch vilken utpressningssituation. Vill man ha jobbet är det nog svårt att svara Hurså?
Hah, vad har hr chefen med det att göra!?! Du är väl inte livegen
Jag är som tur är inte desperat efter ett nytt jobb. Fick även frågan om hur jag hade träffat sambon. Jag träffade sambon på nuvarande jobb...Va? Vilken jävla korkad fråga.
Att jag fick frågan, vad tycker din sambo om ditt hästintresse/hästägande på en arbetesintejuv vad har det med mina kvalifikationer för arbete att göra?
Detta frågade hr-chefen
Jag är som tur är inte desperat efter ett nytt jobb. Fick även frågan om hur jag hade träffat sambon. Jag träffade sambon på nuvarande jobb...
Kändes väldigt skumt! Dessutom satt det med en kvinnlig chef med.Vad svarade du?
Låter som att personen sökte en
flickvän/pojkvän etc.
Alternativt har jäkligt kassa värderingar.
Har aldrig någonsin fått en sådan fråga på en arbetsintervju och då ändå jobbat med hästar (vilket iofs inte spelar någon roll i sammanhanget, men fått personliga frågor och ang just hästar osv men nån partner har de faktiskt inte med att göra öht).
Du är inte ensam, om det är till någon tröst ...Att jag läser en trådstart på forumet som "Förbud mot att raka bort könshår" hela tiden, istället för känselhår...