Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte bara toaborsteanvändandet som ligger efter.. Det här med sanitetspåsar har inte nått fram till alla och att papperskorg är för papper och inte piss har också gått obemärkt förbi.
Men Herregud.Japp En gång var det en som bajsat i sanitetspåsen (fråga mig inte hur det gick till..). Kräk i handfatet är standard.
När man städat ett tag slutar man förvånas.
På toaämnet:
Vuxna människor som inte använder toaborsten efter sig när det behövs
Kan ju säga att samma person som är skyldig till att inte slänga toarullarna även är skyldig till detta..
Klart den är.. Ffa kan ju "nån annan" göra det åt en.Självklart, om toarullen är för tung att slänga, måste ju borsten vara olyftbar den också
Revenge body..? Jag har aldrig hört om det men bara titeln får mig att känna en kall kår längs ryggen. Snälla säg inte att det har något med tatueringar eller män mot kvinnor att göra....Har bakat morotskaka.
Därefter gjort storkok med tacogratäng.
Skar upp morotskakan medan gratängen stod i ugnen. Slickade givetvis i mig lite frosting från kniven.
Är nu för mätt för att äta mat
Och, det där programmet med nån Kardashian, Revenge body eller vad det heter. Dra åt helvete bara?! Så jävla dumt på så jävla många sätt
Nejnej. Folk får höra av omgivningen att de är tjocka och ska hämnas genom att gå ner i vikt. Så jävla vidrigt.Revenge body..? Jag har aldrig hört om det men bara titeln får mig att känna en kall kår längs ryggen. Snälla säg inte att det har något med tatueringar eller män mot kvinnor att göra....
Åh jag glömde den lotten.Nejnej. Folk får höra av omgivningen att de är tjocka och ska hämnas genom att gå ner i vikt. Så jävla vidrigt.
Men precis. "Titta jag föll för trycket och anpassade mig!", guuud vilken hämnd. Vore rimligare att sitta ihjäl stolpskotten som dömt ut ens utseende istället.Åh jag glömde den lotten.
Erkänner att jag lekte med tanken som ung att "hämnas" genom att komma tillbaka på klassåterträffar som den där jättelyckade supersnygga tjejen som ingen tror är jag. Vilket är egentligen sjukt. Vad är det för hämnd. Och ger verkligen en känsla av "jag duger inte som jag är".
Men precis. "Titta jag föll för trycket och anpassade mig!", guuud vilken hämnd. Vore rimligare att sitta ihjäl stolpskotten som dömt ut ens utseende istället.