Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag tyckte inte att den var superful, dock OTROLIGT dyr..... Vanvettiga pengar att lägga på en.....vas!Stör mig på att designen på en apdyr Kosta-vas ser ut som om någon petat ner ett pessar i en vas... hur i hela friden kan en pessar-vas vara så dyr?!
Helt klart orimlig sak att störa sig på Kosta Boda Septum om någon vill kolla
Är det verkligen fel skrivet?Jag stör mig rimligt mycket på att ordet "flertalet" används felaktigt. Gång på gång på gång. Senast i följande text:
"På sistone har flertalet tävlingshästar i Storbritannien insjuknat i hästinfluensan, A2. Nu har det gått så långt att man ställer in samtliga tävlingar på obestämd tid."
Det är ju fruktansvärt om en majoritet av tävlingshästarna har blivit sjuka! (Men troligen menas det flera.)
Ja, flertalet betyder en majoritet. Och så illa får vi väl hoppas att det inte är. Ett flertal hade varit bättre om man bara menar många.Är det verkligen fel skrivet?
OkejJa, flertalet betyder en majoritet. Och så illa får vi väl hoppas att det inte är. Ett flertal hade varit bättre om man bara menar många.
Det låter inte bra Alltså att datorn blir strömförande tänkte jag främst på, men inte foten heller förstås!Har ont i ena foten, känns som något ben ligger fel vilket väl inte är helt otroligt i det här samla vädret när man halkar omkring i snön och har töjt ledband tidigare.
Stör mig även på att sladden till min dator tydligen är skadad på något underligt vis, datorn blir strömförande när den är ansluten.