Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@nightcrawler Åldern på hunden, borde fattat Jag är van att både jag och min telefon betraktas som konstiga för att den är bruk ännu.Den här är ca 13 år.
Jag skrev i förra tråden hur jag störde mig på att min man torktumlat en tröja för mig så att den krympte.
I två dagar gick jag runt i den med förkorta armar och midja och störde mig sen slängde jag den i tvätten.
I dag hittade jag den i garderoben, fast jag viste att varken jag eller maken tvättat på ett tag
Visade sig att den "lilla" tröjan jag gått och surat i var min 13-årige sons.
Så jag får ta tillbaka den störningen
Haft några dagar på sig att ligga och mogna/växa till sig.Det vore ännu bättre om jag först satt på mig den och tänkt "Wow, den har blivit stor igen"
Haft några dagar på sig att ligga och mogna/växa till sig.
Hmm kanske inte värt besväret då. Det är ju som tur är inte alla valpbilder utan bara några. Men jag har inte så många.@nightcrawler Åldern på hunden, borde fattat Jag är van att både jag och min telefon betraktas som konstiga för att den är bruk ännu.
Har fått hjälp att plocka foton ur en vikbar "osmart" modell, så det går om du hittar rätt tekniknisse. De var väldigt gryniga om man inte höll dem precis så små som den telefonens skärm, typ 3-4 cm.
Jag stör mig på att jag förväntade mig något skitfult men såg något skitsnyggt - det kan bli fint med pessar tydligen!Stör mig på att designen på en apdyr Kosta-vas ser ut som om någon petat ner ett pessar i en vas... hur i hela friden kan en pessar-vas vara så dyr?!
Helt klart orimlig sak att störa sig på Kosta Boda Septum om någon vill kolla
Stör mig på att designen på en apdyr Kosta-vas ser ut som om någon petat ner ett pessar i en vas... hur i hela friden kan en pessar-vas vara så dyr?!
Helt klart orimlig sak att störa sig på Kosta Boda Septum om någon vill kolla
Haha, herregud, det var verkligen pessarkänsla på de vaserna!
Att det ska vara så jävla svårt att slänga toarullarna när man tagit det sista av pappret..speciellt när sopkorgen står ca 50 cm bort.
Jag är inte din jävla morsa
Jag är slarvig med det hemma men på jobbet använder jag den alltid när det behövs - det borde vara självklartPå toaämnet:
Vuxna människor som inte använder toaborsten efter sig när det behövs