Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Shit vad bra betalt!
Sen ska man även lyckas övertyga tidningarna om att man inte vill ha betalt i trisslotter för sina bilder, det är nästan det svåraste
Har har haft problem med magen
Provsvaren var bra så då var det bara ett magvirus
Emilia fick en docka när hon fyllde 1 ar, den har varit populär fran första stund.
Vindvissla- Jag fattar inte rikigt hur dom far det att ga ihop med ekomomin här. Man betalar ungefär lika mkt skatt som i Sverige men alla "skattesaker" är bättre här, sjukvard tex. Operationer far man utan kötid, "alla" gar till läkaren för minsta lilla sak, det finns mer än 3ganger sa manga sjukhussängar/invanare som i Sverige osv.
Men skolan kostar en del här ocksa, man far betala allt material själv (lunch ocksa). Men skoluniform behövs inte iaf.
Hehe, du menar att du inte tilltalas av den enorma chansen att vinna 50 000 i månaden i 50 år? Det låter som ett väldigt skojigt "extraknäck" i alla fall - jag gissar att den kommande bebisen kommer att bli väldokumenterad?
Men skolan är väl ändå en "skattesak"?
Skatten går ju inte enbart till vård, hur är det med föräldraledighet, t ex? Dagisplatser? VAB? Studiemedlen vet jag är mycket lägre, om det ens finns några. När jag pluggade i Österrike försörjde sig alla studenterna med extrajobb, det verkade inte finnas några studielån att tillgå.
Nu har jag ammat för sista gången. Vickepickepäronpung ratade mina bröst, skrek och buffade undan dem. Han ville ha välling! I förrgår på hans 8-månadersdag så snuttade han sista gången. Jag gråter blod.
Han gråter också blod. 2,5-3 dl är visst inte tillräckligt tycker han. Men det tycker vi föräldrar som har torkat tillräckligt med spyor när det pyst över. En napp i munnen löser dock det eländet.
Ätit sex gånger under natten? Äter dom så ofta även på nätterna? Hur länge? Och hur överlever man det?