Sv: Stora snacktråden - förälder
ahaaaaaaaaa........!
ni har uppfödning, det är därför ni har så många fina hästar.
*poletten trillar ner med dunder och brak*
Jag är 29 å år, sambon likaså och vår dotter blir 10 månader i morgon.
hon är en rolig liten sak, men ett hejdundrandes temprament och en MYCKET bestämd vilja och har åsikter om det mesta här i livet.
jag är mammaledig, annars arbetslös, sambn jobbar 7 dagar, ledig 7 dagar från 1 maj till mitten på november.
så varannan vecka är det bara jag , tösen och våra två knaskatter hemma.
har en kallblodstravare installad nån km från vårt hus och en medryttare som tar alla dagar jag inte kan/hinner/får(jodå, han har nått att säga till om när det kommer till mitt intresse.....) rida.
bor i pyttesamhälle i hus på 120+75m2 och trivs toppenbra!
hinner inte skriva så mycket numer, men läser desto oftare!
idag är det sol hos oss och vi ska in till stan och göra slut på barnbidraget.
häromdan, när vi skulle duscha, klädde jag av mig själv först och sen matilda. när hon satt på skötbordet tittade hon på mitt bröst, tog tag i det, drog i det och gapskratta.
nog för att dom inte har en jättefin form, men sååååå kul är det väl ändå inte med hängtuttar?
this is us!
ahaaaaaaaaa........!
ni har uppfödning, det är därför ni har så många fina hästar.
*poletten trillar ner med dunder och brak*
Jag är 29 å år, sambon likaså och vår dotter blir 10 månader i morgon.
hon är en rolig liten sak, men ett hejdundrandes temprament och en MYCKET bestämd vilja och har åsikter om det mesta här i livet.
jag är mammaledig, annars arbetslös, sambn jobbar 7 dagar, ledig 7 dagar från 1 maj till mitten på november.
så varannan vecka är det bara jag , tösen och våra två knaskatter hemma.
har en kallblodstravare installad nån km från vårt hus och en medryttare som tar alla dagar jag inte kan/hinner/får(jodå, han har nått att säga till om när det kommer till mitt intresse.....) rida.
bor i pyttesamhälle i hus på 120+75m2 och trivs toppenbra!
hinner inte skriva så mycket numer, men läser desto oftare!
idag är det sol hos oss och vi ska in till stan och göra slut på barnbidraget.
häromdan, när vi skulle duscha, klädde jag av mig själv först och sen matilda. när hon satt på skötbordet tittade hon på mitt bröst, tog tag i det, drog i det och gapskratta.
nog för att dom inte har en jättefin form, men sååååå kul är det väl ändå inte med hängtuttar?
this is us!