Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Har haft en provprenumeration ett tag som nu gått ut men företaget har skickat en mailfaktura och TRE pappersfakturor för att de vill vara "säkra" på att jag inte missat att förnya prenumerationen. :cautious:
Som om det är jätteviktigt att fortsätta prenumerationen.
 
Har fina rabatter i en app via bemanningsföretaget jag jobbar hos, så passat på att beställa ny mobil. Skulle gå att betala med Klarna, men nä då hittar Klarna inte adressen. Gå efter epostadressen då då?! :arghh: Fick strula med att flytta massa pengar till korten jag använder här i Norge som är utan växlingsavgifter. :meh:
😅 Jag läste det som blomrabatter först. Tänkte som ett spel att du vattnade dem o så, men lite konstigt att det var genom jobbet. :rofl:
 
Att jag fryser. Tog just Alvedon mot huvudvärk och drog även en kofta runt mig och satte på mig mina fluffiga inneskor som jag brukar ha, men OJ vad jag fryser alltså!
Kände på alla mina element, hela 5 stycken inklusive det på toaletten och de är alla kalla så undrar varför. De har varit lite ljumna de senaste dagarna och det i hallen har varit mer än det hela sommaren till och med, medan de andra inte varit det trots igång så jag har tolkat som att hyresvärden för någon vecka sedan satte igång värmen här. I dag, nu skulle jag vilja ha den! 🥶
 
Bilen gick inte igenom besiktningen. Varför?
Tutan funkar inte.
Vi tutade för typ en vecka sen, men på besiktningen funkade den inte.

Måste alla konstiga bilfel drabba oss?!
Jag har haft problem med elen i min ratt och då fungerar inte tutan, men då är det alla knappar som är kopplade till ratten som är kapput!
 
Lite odefinierat irriterad på barnens pappa. Han är inte de stora känslornas man men han inser nog inte hur han riskerar att påverka barnen när han aldrig visar direkt entusiasm över något. När han och sonen är på fritidsaktivitet messar han mig efteråt och säger att han inte tror att sonen vill gå egentligen och att det var lite nödbett att komma iväg. När jag frågar sonen hur det var säger han att det var jättekul och veckan därpå är han full av pepp över att åka på samma aktivitet.

Nyss flaggade jag för att barnen sagt att de vill klä ut sig på halloween och att det är hans dag så han behöver planera och rodda med utklädnad. Hans enda reaktion var "Jaså, men dom vågar ju inte ens ringa på några dörrar?" (Vi gick däremot redan förra året och det var väldigt lyckat)
Helt blind för att man med sitt eget sätt kan peppa och entusiasmera barn :banghead:

Och ja, det låter som småsaker och är antagligen en orimlig störning, allt i ursprungstrådens anda 😁🙈
 
Lite odefinierat irriterad på barnens pappa. Han är inte de stora känslornas man men han inser nog inte hur han riskerar att påverka barnen när han aldrig visar direkt entusiasm över något. När han och sonen är på fritidsaktivitet messar han mig efteråt och säger att han inte tror att sonen vill gå egentligen och att det var lite nödbett att komma iväg. När jag frågar sonen hur det var säger han att det var jättekul och veckan därpå är han full av pepp över att åka på samma aktivitet.

Nyss flaggade jag för att barnen sagt att de vill klä ut sig på halloween och att det är hans dag så han behöver planera och rodda med utklädnad. Hans enda reaktion var "Jaså, men dom vågar ju inte ens ringa på några dörrar?" (Vi gick däremot redan förra året och det var väldigt lyckat)
Helt blind för att man med sitt eget sätt kan peppa och entusiasmera barn :banghead:

Och ja, det låter som småsaker och är antagligen en orimlig störning, allt i ursprungstrådens anda 😁🙈
Tycker inte det är småsaker. Det är minnen man gör med barnen som dom kommer ihåg för resten av livet.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 819
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 547
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 414
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 731
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp