Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löjligt inlägg nr 1 i tråden..
Naturligtvis är inte alla nakna människor pedofiler :smirk:
Mina barn ser nog tillräckligt med nakna människor ändå, när de är på badet och behöver knappast ha sin nakna lärare som står och övervakar dem i duschen. De är nämligen fullt kapabla att tvätta sig när de är i den åldern. I alla fall mina barn var så pass att de klarade det..
Hur många föräldrar tycker det är helt ok att förskolebarn och uppåt i skolan, duschar nakna med lika naken lärare??
Jag skulle aldrig acceptera det, kan jag ju säga
Även ickeföräldrar får svara givetvis
Du behöver väl inte veta hur jag tänker för att ge ditt eget svar i tråden?
Fast kanske ändå, eftersom du inte svarat på frågan..
Skulle du tycka det var ok för en manlig gympalärare att duscha naken med 3 tjejer i 6 års-åldern??
Om inte varför inte??
Tror du på allvar att inte mobbingen på gymnasiet kan vara minst lika grym (om inte grymmare) på gymnasiet
Varför anser du att de misstänkliggörs??
Jag anser nämligen inte att det ena har med det andra att göra..
Kanske för att jag till skillnad från en del inte tänker "övergrepp" så fort det diskuteras nakna vuxna i närheten av nakna barn..
Att du anser att lärarna blir misstänkliggjorda får ju stå för dig.
Tycker alla flickor i förskoleålder upp till nian det också tror du?
Det tvivlar jag på, då det knappast hör till vanligheterna att diskutera dylika saker med förskolebarn :smirk:
Jag menar att det inte behövs bara. Gymnasieelever är ganska gamla och mobbing förekommer inte där på samma sätt som i grundskolan.
Det gör det visst det. Bara det att det är mer utstuderat. Du kan jämföra mobbing på gymnasienivå med mobbing på en arbetsplats.
Och jo, jag har blivit mobbad, big time.
Det är du inte ensam om och nog har jag sett väldigt utstuderad mobbing i omklädningsrum och duschutrymmen i gymnasiet.
Jag är glad att jag slapp den typen av mobbing, kan jag ju säga