Sv: Sommarföräldrar 2011
KL
Är idag i v 17+0. Väntar förtvivlat på att det ska börja synas och kännas!!
I fredags kväll kände jag små "tickningar" flera gnger. Undrar om jag bara inbillar mej, eller om det kan ha varit bebis....?
Har varit himla seg och trött mestadels, men i helgen, jösses, jah har klättrat på väggarna!! Så mkt som jag ridit och pysslat i stallet i helgen har jag inte gjort sen jag plussade
Idag där emot.... Trött så trött. Fixade stallet på fm och det var nästan en nära döden upplevelse..... Höll på att svälta ihjäl innan jag kom hem, och väl hemma med mat i magen och nyduschad tvärsomnade jag I 2 TIMMAR!!! Nog för ja brukar kunna sova på dagen men inte vara totalt däckad så länge.
Idag sa sambon att han längtar ihjäl sej till RUL, som är nästa vecka. Själv är jag endast nervös......!!!
Fram tills för ngra dagar sen har jag orkat stå emot att titta på kläder, och
barnvagnar, men nu kikar jag för fullt, så roligt!!! Även om det är tidigt. Det där med barnvagnar det är ju en hel djungel!! Lär nog bli många resor runt omkring och titta, klämma och provköra innan man förhoppningsvis hittar rätt.
Sambon ville åka redan idag och kolla på utbudet i närmaste affären, hihi raringen, men jag vill allt vänta ett tag till, iaf till efter RUL.