Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår att du blir less. Våra dagar ser lite olika ut men vi måste ha minst en "aktivitet" per dag annars blir jag tokig. Sådan aktivitet kan vara babycafe, hälsa på någon kompis eller släkting, besiktiga bil, shoppa, eller åka till veterinären med katten (som det blivit mycket av nu). Dessutom åker vi till stallet varje dag vilket tar ett par timmar. Är vi bara hemma kräver Elis också väldigt mycket uppmärksamhet vilket blir väldigt krävande i längden.
Tänkte bara att vi kanske kunde presentera oss lite mer? Vilka vi är och gör mer än "mammar oss".
*kl*
Ni behöver bara svara om ni vill..
Hur återställda är ni där nere efter förlossningen? Jag blev klippt och ärret är väldigt hårt. Under sex spänner det och gör rätt ont. Men så kommer det kanske vara tills ärret har mjuknat? Hur är det för er?
Jag fick galet mycket hemorrojder under förlossningen, av krystandet antar jag. Det har blivit bättre sen förlossningen. Men jag har fortfarande ont när jag går på toa och det blöder ofta. Det går lite i vågor... Kan dock aldrig ha stringtrosor längre för det gör ont i rumpan. Och som just nu är jag konstant öm. Suck. När jag var på återbesök så sa bm att det såg normalt ut, att så brukar det vara och det var inget att göra åt i stort sett. Men alltså, ska man verkligen ha det så här? Jag har någon kräm till hemorrojderna men tycker inte att det direkt hjälper. Det lindrar men de försvinner ju inte.
Ber om ursäkt om nån tycker det är äckligt, ni behöver inte svara haha
Förlossningen var piece of cake om man får säga så, trots klipp och att de fick ligga på min mage för att få ut henne, om man jämför med tiden efteråt och att det inte verkar bli "ok" (enligt mina mått mätt) igen.
Eller är jag bara otålig? M är nu 3½ månad.