Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
1) Vad finns det för grötar i Sverige? L äter ju s.k. baby-gryn, utan en massa tillsatser och tjorv men som inte behöver kokas. Finns det?
2) Vad ska era gullegryn ha pa sig i jul?
3) Hur ofta borstar ni tänderna? Pa barnen alltsa. Vi borstar än sa länge bara pa kvällen, men jag tänkte börja med morgonborst när han börjar äta gröt till frukost.
Hade mina dagar sett ut så hade jag också blivit knäpp Att gå upp så pass tidigt, leka eller promenera hela dagen, gnällmaraton på em och sen dessutom jobba till sent... Nädu, det hade jag aldrig gått med på.
Vad gör han när han leker själv? Har ni nån gåstol?
Det är visst dåligt för ryggen, höfterna, motoriken och det mesta. Allt som är kul är förbjudet vet du väl? Även matstol ska man absolut vänta med tills de kan sitta själva (=sätta sig själva, inte bara lyckas låta bli att tippa omkull).
Makens arbetstider är ett ständigt diskussionstema. Han jobbar hysteriskt mycket övertid. Vilket jag å ena sidan kan förstå, för så var det för mig också innan vi fick barn och jag vet hur det är när man är på kontoret och tider flyger iväg och man har massor att göra. Men jag blir sur ändå eftersom det nu alltid är mitt jobb som får stå tillbaka. Tyvärr är det ju så att vi har så lång resväg, så även utan övertid är han borta ca 11 h om dagen...
Idag lagade jag spagetti och köttfärssås till Leander. Han tyckte det var smarrigt och åt upp alltihop. Mellan tuggorna sög han dock njutningsfullt på sin strumpbyxa... Betyder det att min man var lika god som socka eller att jag köpt extra läckra strumpor åt honom???