Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

Jag vet bara två som har tränset, du och jag. Jag har inte sett någon annan. Har du?

Dock har jag fått sy till det hemma.

fixat så nosgrimman kommer högre och bytt plats på sidostyckerna och nosgrimman

Jag har oxå ett sådant träns, köpte det faktiskt ganska nyligen, ca en månad sedan. Bytte dock ut pannbandet mot ett med lite bling bling :idea:

Nej jag har inte sett någon annan..

Ja jag har fått fixa till det! Har gjort hål så långt in det går så nosgrimman kommer upp mer, och har fått sätta på en sporrem på pullback knäppningen då den blev för kort. Men det syns inte. :p
Har ett rundsytt pullarträns i samma färg och märke och de har jag också fått fixa till..

Vart köpte du det?

Hur fick du på pannbandet? Sprättade du upp det rundsydda då?

Jag köpte det på en liten ridsportsbutik här i närheten där jag bor. Var sista exemplaret, har gått o glott på det i nästan ett år, men ansett att jag inte får köpa fler träns då jag redan har så många :D
Är lite av tränsoman :angel: Men när Super blev friskförklarad så kunde jag inte hålla mig, var bara tvungen :o

Dom hade sålt det en gång men det kom tillbaka pga att det var felmärkt, stod stl full men det var egentligen ett cob. Super har stl full egentligen men ibland kan han ha stl cob oxå och det passade som tur var :banana:

Japp jag sprättade upp pannbandet, han har inga tecken i ansiktet så jag tycker det blir så tråkigt utan lite blingbling :D

Pålles dressyrträns!

6bllmq0.jpg

Ursäkta den skumma vinkeln ^^

Senast ändrad:

Vad e det för märke? :d Vad kostade det? Är det ursprungligen ett kandar?

kan dom inte sälja ett dressyrkandar med smala remmar någon gång :bump: Hopplöst när man har små huvuden att tränsa

Zaldi träns med hansbo nosgrimma.
10261616.jpg

Har du köpt nosgrimman för sig? Vart isf?
Har en hansbo nosgrimma i helt svart, men letar nu efter en nosgrimma med vit fodring.

den där nosgrimman kommer från hansbos gammla träns med vit profil i nosgrimman, det är jag nästan helt hundra på. tyvärr har det utgått och finns bara några ex i cob och ponny kvar.

men du kan ju höra om nån kan ta hem det tränset åt dig. enligt hansbos hemsida så finns inte nosgrimman att köpa separat med vitt foder tyvärr.

Det är ett Döbertträns :)

Om du söker på Döbertträns så kommer det säkert upp någon internetbutik som det går att beställa ifrån :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 779
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 803

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka