Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag har fått fixa till det! Har gjort hål så långt in det går så nosgrimman kommer upp mer, och har fått sätta på en sporrem på pullback knäppningen då den blev för kort. Men det syns inte.
Har ett rundsytt pullarträns i samma färg och märke och de har jag också fått fixa till..
Jag köpte det på en liten ridsportsbutik här i närheten där jag bor. Var sista exemplaret, har gått o glott på det i nästan ett år, men ansett att jag inte får köpa fler träns då jag redan har så många
Är lite av tränsoman Men när Super blev friskförklarad så kunde jag inte hålla mig, var bara tvungen
Dom hade sålt det en gång men det kom tillbaka pga att det var felmärkt, stod stl full men det var egentligen ett cob. Super har stl full egentligen men ibland kan han ha stl cob oxå och det passade som tur var
Japp jag sprättade upp pannbandet, han har inga tecken i ansiktet så jag tycker det blir så tråkigt utan lite blingbling
den där nosgrimman kommer från hansbos gammla träns med vit profil i nosgrimman, det är jag nästan helt hundra på. tyvärr har det utgått och finns bara några ex i cob och ponny kvar.
men du kan ju höra om nån kan ta hem det tränset åt dig. enligt hansbos hemsida så finns inte nosgrimman att köpa separat med vitt foder tyvärr.
Kläder & Bli fin
Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.