Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

när köpte du hansbo tränset?
länge sen?
(jag hittar det nämligen inte på deras sida..)

haha ja jag vet... :p sorgligt!!!!!!!!! :cry: var billigt också, irriterar mig att jag inte hann köpa det.

Tror du att de införskaffar det igen om vi är tillräckligt många som tjatar? :angel: :bump: :D

Alltså, de där Döbert-nosgrimmorna är farliga :angel: . Jag råkade känna på en sådan när jag var i Flyinge (rätt säker på att det var ett Döbert) och det var helt sagolikt underbart i lädret :love: . Wow, säger jag bara. Men prislappen var ju därefter, minns ej exakt, men mellan 1500 och 2000 :eek: - för en enda nosgrimma :o . Men man kan alltid drömma :D

skit oxå.. det är det enda snygga rundsydda träns jag hittat..

då känns det bättre att betala en tusenlapp till och få hela tränset egt.. :D

Hm jag tror arrow vill ha en sån... :angel:
Han vill ha så mkt det lilla djuret...

Fick du hela tränset uppsytt för 750 spänn?! :eek:

Nej, var dte inte bara själva nosgrimman? (inte nackstycket av nosgrimman, utan bara den delen som fästes runt nosen) :p

hela nosgrimman, men det var halva priset pga hon ej var färdigutbildad. :) jag är supernöjd med den!

haha ja jag vet... :p sorgligt!!!!!!!!! :cry: var billigt också, irriterar mig att jag inte hann köpa det.

Jag hann:angel:

IMG_4077.jpg

Synd att det inte fanns i kandar också..:(

Jo jag vet att du har det. väldigt avundsjuk. :p då jag upptäckte det fanns det bara cob kvar.

men vi kanske kan starta en underskriiftskampanj och fråga hansbo om dom kan ta tillbaka det? :D

jo det är gammalt.. som sagt får vi ta och skriva namninsamling :p

Jag vet :eek: jag får bita mig i fingrarna när jag tränsar av så jag inte springer ut med dem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat