Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilket då? HdR? Mkt möjligt, har sett ett i stallet här jag jobbar, ser väldigt trevligt ut förutom att nosgrimman verkar väldigt stel och trots sin bredd ändå lyckas dras ner med nosremmen (ej hårt spänd) pga mindre fiffig pullback-variant.
Har inga huvudbilder med nosgrimmorna men väl ridbilder.
Min fantastiska nosgrimma från Knights. Jag var så urbota dum att jag gav med den när ponnyn såldes, TROTS att den även passade på stora hästen. De som inte ens är intresserade av sånt..
en till
När den sitter på stora killen (obs, det är andra gången jag rider hästen och det är.. jättelänge sedan. )
Nosgrimman och hela tränset från Willab. Jag var nöjd med den då men nu tycker jag den är lite för smal.
Köpte en nosgrimma som låg ute på Tradera, vet inte hur bred den är.. Den såg bred och fin ut. I början på nästa vecka kommer den och då ska det mätas.
Kläder & Bli fin
Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.