Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

Tack!:love: Den har jag köpt på Tradera för 500kr, så vet tyvärr inte varifrån den kommer från början :(

Längtar till slutet av december/början av januari - för då kommer Fridas nya nosgrimma!
Rundsytt OS med spännet i nacken och 5cm bred helsvart :love:!!

*kl*
Mitt rundsydda Döbertträns :love:. Är Forsythias, men Frida agerad fotomodell :D
14aug017.jpg

Det tränset är bara så :love:

Har sparat ihop till halva tränset nu och nu har mamma lovat att jag ska få halva i julklapp :banana: :D :bump: (blir väl det ända jag får för dt kostar ju lite xD) Dock blir det inte ett rundsytt, så nar har j a g också ett döbertträns :D :love:

En dum fråga kanske men, varför använder man två bett?

Mitt är ett extra full, går inte att ha nåt mindre på min jättepålle. :angel:

Okej, men han har väl ganska grovt huvud? :idea: har beställt i Full till min pålle, ville bara kolla hur stl var så dt inte blir fel nu :p

Tack:)

KL

Såg att du hade ett döbertträns. Hörde en tjej som köpte ett som tyckte lädret va för dåligt för dom pengarna? Har bara känt på deras underbart mjuka nosgrimmor men ej tänkt på att titta närmare på lädret. Är du nöjd med ditt??

Det är jättebra i lädret tycker jag! Har både ett träns och ett kandar.

Till och så mjukt att min ena häst som har använt tränset över ett år inte kan ha något annat träns då hon får skav i hela huvudet.:crazy:

Men det finns ju måndagsexemplar med det mesta och sköter man inte lädret så blir du ju inte lika mjuk och bra!

jag har också döbert och det enda jag reagerade på är att lädret inte har samma färg!! delarna ser ut att komma från olika träns. :crazy:

ganska störande.... men det syns ju inte när man rider.

annars är det mjukt och fint. jag har full på min stora häst och det passar precis, inte många hål att gå på. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka