Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

Hmmm.. mja, kanske det. Får nog åka till mitt nya ställe som jag hittat :p de har nog

mosslunda024.jpg

Och exakt HUR snygg var inte den hästen då :love: :love: :love:
Knappt sett något läckrare :love: :love:

kl*
Har en likadan nosgrimma som Victovie, en Hansbo.
Här tillsammans med ett träns från Capone och pannband från hööks.
9092258.jpg

9092260.jpg

Har bara haft den i två veckor eller nåt, verkar var ok läderkvalitet. Framför allt är den inte så jättebred, så den passar bra på min lilla ponnydam.
OBS! Jag vet att den sitter lite för högt på bilderna, är redan åtgärdat.

Men nu är det du med det snygga tränset igen!!
Var har du köpt det :eek: ?? Letat som en galning efter ett svart träns med vitt foder, OCH mässingsspännen, men det finns ju för tusan inte att hitta.

Och om du nu bara har det nedslängt i en låda kanske du kan sälja det för en billig slant till en buketönt som jag?? :angel:

på "Lillhästen i stav" finns ju Jacson Boheme eller va det heter i svart med vid fodring o mässingsspännen.... kostar 250kr....

ca 1200 kr tror jag.. jag är inte helt säker för jag köpte den till inköpspris..

har sett den i någon skum brun färg på H&R i flyinge för 995 men tror det var nått specialpris.. hemma kostar den iaf 1395 men den finns billigare vet jag.

tränset var GRYMT snyggt iallafall, synd bara att hästen min är skimmel och då passar ju inte vit fodring särskilt väl iallafall... men jag ska ha ditt träns i bakhuvudet om jag köper mig en mörk pålle någon dag ;)

Väldigt likt ett träns jag har, det köpte jag på Granngården, tror Willab är tillverkare (om de nu gör träns.. har dock för mig att det stod willab på det). 350:- eller nåt inkl. lädertyglar. :love:
trans.jpg

Vad tror ni?

Senast ändrad:

Det är nog mycket möjligt. Jag köpte inte mitt där, men det var inte så dyrt. Willab låter lite bekant... Jag tycker om det iallafall. Det är väl inte samma kvalitet som på de dyra tränsen, men helt klart prisvärt.

Här är mitt Döbert kandar med 45 mm nosgrimma. :love: (Ni kan ju ignoera mig. :angel: )

kandar070430_2.jpg

kandar070430.jpg

Senast ändrad:

"Niccos" kandar, Stübben elektra

7625525.jpg

rundsytt hansbo, nosgrimman är ganska platt och ytbehandlad så vill man ha glans är det bara att dra lite olja på så sitter det där.

3807739.jpg

3807834.jpg

Globus, billigt o prisvärt

8338393.jpg

Döbert

IMG_0611.jpg

Döbert kandar - tror jag

8712554.jpg

Här är vårat...kandarträns från Hööks numera ommodifierat med Sprenger bett och nylackade spännen(för att matcha bettens färg:angel: ) till mässingsfärg

IMG_3351.jpg

Är hon din nu? :) Vem är det på den sista bilden? Var köpte du hansbo-tränset nånstans? :D

nej. Vi ska tala mer seriöst om henne efter treårstesten, det är så mycket nu med alla som ska gå så hon har fått flytta till tränarens kompis så länge.
Hästen på den sista är tränares häst :love:

Hansbotränset köpte jag i ridsportbutiken nära mig. Det kostade runt 600 kr... MYYYYCKET prisvärt

Åh vad fina döbert-träns/kandaren var. :love: har du flera bilder? :d

Snygg färg!

Jo jag har fler bilder. På döbert tränsen antar jag du menar då

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 807

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat