Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare lollipopocoaster
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snygga dressyrinspirerade nosgrimmor!

ALDRIG! :rofl: :rofl:
Dom kostar en "förmögenhet", så dom lämnar jag aldrig ifrån mig :D

Nej, det är ett Riders Company :) ,kostade drygt 370kr, med ett OS-pannband :d

Hehe, jag kommer limma igen spännena i Fridas träns så du inte kan ta av pannbandet när hon är hos dig :angel:

mosslunda024.jpg

Döbert nosgrimma och ett huvudlag från *viskar* hööks :o

visst är det :)

Jag är också vanlig dödlig:angel: Tror de rundsydda är dyrare, tror de gick på 3700, är dock inte säker..hm..

*KL*

Bild på mitt kandar, rundsytt från Schumacher.
20070122_2.jpg

Vet inte vad det är för märke, men billigt var det iallafall. :) Ser fortfarande lika nytt ut nu som när jag köpte det för 2 år sedan och lädret är mjukt (för att vara ett icke märkesträns) och det är fodrat i nacken. Jag är jättenöjd iallafall.
trns.jpg

Det här är iallafall ett Jacson. Höll jättebra i de 5 år som jag hade min häst, efter det har det bara varit nedslängt i en låda men ser fortfarande fräscht ut om man putsar det. Tycker att den vita stoppningen i nosgrimman var lite hård, men helt klart prisvärt.
_MG_7931.jpg

Men nu är det du med det snygga tränset igen!!
Var har du köpt det :eek: ?? Letat som en galning efter ett svart träns med vitt foder, OCH mässingsspännen, men det finns ju för tusan inte att hitta.

Och om du nu bara har det nedslängt i en låda kanske du kan sälja det för en billig slant till en buketönt som jag?? :angel:

Senast ändrad av en moderator:

Jacsonträns finns nog lite överallt, annars är det lätt att be någon beställa hem ett till dig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 767
Senast: cirkus
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 787
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka