Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var vi sex stycken som röstade på Q4 igår? Om 1-2 stycken är ulvar så känns Mirtais minst misstänkt.
Var vi sex stycken som röstade på Q4 igår? Om 1-2 stycken är ulvar så känns Mirtais minst misstänkt.
Förklara gärna varför också.![]()
RöstlistaJag har inte Röstlistan i huvudet men jag tror vi var fem st.
Och så tre som hade Q4 misstänkt men röstade på annat håll. Vilket för mig del kan betyda att man som ulv såg vart det brakade hän och inte ville vara med i drevet. Frågan är vem eller vilka det är.
Om någon har röstlistan lättillgänglig så får du gärna lägga upp den igen
Håller på att slänga ungarna i säng nu så återkommer om en stund.
Väntar på vad? Hade jag inte svarat på dina frågor? va?![]()
edit rösterna fördelades så här:Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever
21:40 Dentaku röstar på Lilltess
21:43 Lobelia röstar på Dentaku,
21:51 Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever
21:58 bollen__ röstar på Shaggy
21:58 glömmerallt röstar på artline
22:00 cirkus röstar på qarter4ever
22:00 Majola röstar på Artline.
får det till 6 röster ...
edit rösterna fördelades så här:
quarter4ever 6 röster
Artline 2 röster
glömmerallt 1 röst
Lobelia 1 röst
Lilltess 1 röst
Dentaku 1 röst
Shaggy 1 röst
Jag tyckte inte jag fick något riktigt svar , nej.
Du utvecklade liksom inte frågorna särskilt inte de runt Snurrfian och Mirtai. Det kom ungefär samma svar som du skrivit innan.
Det fetstilta är något av det mest långsökta jag läst. Jag skule alltså istället för att ha fått en tankevurpa när det gälde ulvkäket, det uteblivna, som frustrerad ulv postat i fel tråd och dessutom skrivit "vi fick en ulv". Varför i hela fridens namn skulle en ulv skriva vi fick en ulv om uteblivet käk i någon tråd oavsett vem den är riktad till och dessutom tycka det bar synd att q blev lynschad?
@quarter4ever verkar märkbart lugnare idag, är det vis av lärdomen eller?
@glömmerallt var är du? Jag saknar lite inlägg!
Men jag kan nog inte ge dig något bättre svar.. Vi var tretton som röstade. Vissa röster känns skumma men jag tycker inte att Mirtai utifrån den rösten. Snurrfian är ingen jag funderat så mycket över än så hon känns varken eller så jag borde läsa igenom hennes inlägg men det har jag inte riktigt koncentration att göra just.
Så frågan är.. Röstar ulvar på sådana med många röster eller tar dem och röstar på en som inte drar till sig lika många misstankar?
Men jag kan nog inte ge dig något bättre svar.. Vi var tretton som röstade. Vissa röster känns skumma men jag tycker inte att Mirtai utifrån den rösten. Snurrfian är ingen jag funderat så mycket över än så hon känns varken eller så jag borde läsa igenom hennes inlägg men det har jag inte riktigt koncentration att göra just.
Så frågan är.. Röstar ulvar på sådana med många röster eller tar dem och röstar på en som inte drar till sig lika många misstankar?
Jag har inte Röstlistan i huvudet men jag tror vi var fem st.
Och så tre som hade Q4 misstänkt men röstade på annat håll. Vilket för mig del kan betyda att man som ulv såg vart det brakade hän och inte ville vara med i drevet. Frågan är vem eller vilka det är.
Om någon har röstlistan lättillgänglig så får du gärna lägga upp den igen
Håller på att slänga ungarna i säng nu så återkommer om en stund.