Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Coola ner lite grabben ;)

Du kan förbereda dig på att rösta på mig i alla kommande lekar. Jag kan garantera att min aktivitetsnivå inte kommer att vara konstant samt att jag kommer att leta ulvar överallt även om du råkar vara den misstänkte.

PS. Det där med att jag inte vill vara ängel var givetvis ett skämt, men det betyder knappast att jag önskade mig ulvrollen. Rollerna delas dessutom ut efter lottning så misstänker jag rätt hade Paddis älskat att ge mig den bara för att retas. Med detta vill jag påpeka att jag skrivit exakt samma oavsett roll, det är ingen form av hint i någon riktning.

Jag kan komma att rösta på dig om jag inte hittar någon annan misstänkt även om det kommer att kännas lite som en hämnd röst. Det är dock snarast så att du hämnas i förebyggande syfte, kanske för att slippa röst från mig. Tror du bet dig i svansen där dock.
hm jag är en tant sådetså!
Cool är jag, men väldigt leksugen :D inte så erfaren som er gamla rävar än..

Langa hit lite Laphroaig till mig så jag kan lugna ner mina nerver, jag trodde jag höll på att missa DL.

Fick googla då jag var lite osäker på ingredienser. Men här kommer den!

Annars kan jag rekommendera Schnappi - En blandning av grön mintlikör och sämsta sortens tequila.

schnappi01_1350x1350.jpg

Hm. Jag tycker ju själv att q4e betett sig skumt så därför reagerar jag över Lilltess motivering som är fruktansvärt tunn, baserad enbart på något OT-prat. Det tillsammans med Lilltess låga aktivitet får avgöra.

Dentaku röstar på Lilltess

Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever

21:40 Dentaku röstar på Lilltess

Lobelia röstar på Dentaku, denataku har trots påpekande inte bytt ut sin avatar föreställande en psykopatisk Morran, bara att ha något som morrar som symbol när man spelar ulvspel är misstänkt.

Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever

21:40 Dentaku röstar på Lilltess
21:43 Lobelia röstar på Dentaku,

Lobelia röstar på Dentaku, denataku har trots påpekande inte bytt ut sin avatar föreställande en psykopatisk Morran, bara att ha något som morrar som symbol när man spelar ulvspel är misstänkt.

:rofl:

Det vore väl mer misstänkt om jag bytte ut den avatar som jag haft i flera år? Nåja, jag förlåter dig. Det är DL1.

och det här var också skumt röstat!
Du borde gå efter mig kan jag tycka?

Jag erkänner att det här känns lite obehagligt, ett sånt röstraseri på en och samma spelare gillar jag inte riktigt. Samtidigt så är det en spelare som utmärkt sig hittills och det är ju q4e. Å andra sidan - vill en ulv utmärka sig så?

Och om min tanke på gemytet med Dentaku, q4e och Lilltess (och ev MM) stämmer så är en röst på någon av dom inte omöjlig och q4e har ju utmärkt både sig själv och genom att få många röster. Jag vet inte.

Dentaku lägger en röst på någon annan q4e vilket i sig känns lite udda (eftersom Dentaku uttryckt lite misstankar mest år q4e hållet trots allt) - kan det vara så rent av att vi har två kompisar i lyan som idkat gemyt och den ena ligger pyrt till och den andra lägger rösten nån annanstans?

Lobelia röstar på Dentaku med ännu en lövtunn motivering - vet inte vem det säger mest om? q4e tycker att Lobelia borde lägga rösten där. Alltså q4e du får inte göra så skumma saker om du inte är ond - jag vill egentligen inte rösta på dig, men jag tror inte jag har något val som jag ser du just nu.

och det här var också skumt röstat!
Du borde gå efter mig kan jag tycka?

Jag håller med om att det var lite märkligt! Antingen en jag-har-ingen-aning-hitta-på-skoj-teori-röst eller så kommer det bli ett sånt där jobbigt Dentaku-drev. Och eftersom jag hör till de goda vore det ett misstag - om nu Lobelia inte tillhör den andra sidan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 155
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar