Fast om alla köper den motiveringen kommer jag bli kortvarig i alla ulvlekar framöver...
Jag fick en röst av en med clownfobi en gång - bara för min avatar - så det är inget ovanligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast om alla köper den motiveringen kommer jag bli kortvarig i alla ulvlekar framöver...
och vis av tidigare lekaar kan man ana något i strömröster, kanske`Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever
21:40 Dentaku röstar på Lilltess
21:43 Lobelia röstar på Dentaku,
Och när du väl byter avatar kommer alla rösta ut dig för bytets skull
Alltså, @Paddington du måste hitta en bättre bartender!!! Den här är ju ett skämt! Jag vill ha ett glas sånt här:
Så iväg nu och fixa det @Habina !!
Jag håller med om att det var lite märkligt! Antingen en jag-har-ingen-aning-hitta-på-skoj-teori-röst eller så kommer det bli ett sånt där jobbigt Dentaku-drev. Och eftersom jag hör till de goda vore det ett misstag - om nu Lobelia inte tillhör den andra sidan...
Det är inga gröna drakar i whisky, möjligtvis vackra eldsprutande sådana men inte sån där på bilden... Men DJ? Jag känner mig tveksam, håll dig till baren du, nu vet du ju vad jag vill ha, de övriga får klara sig själva!Men jag gav dig ju en whisky. Var bara tvungen att googla först då jag trodde det var en drink.
@Paddington får jag bli DJ istället? Eller kanske magdansös?
Men jag gav dig ju en whisky. Var bara tvungen att googla först då jag trodde det var en drink.
@Paddington får jag bli DJ istället? Eller kanske magdansös?
för att du inte hade något bättre att komma medNär jag kom på den motivering, aldrig...
What?
Varför tycker du att Lobelia lägger en märklig röst? Varför tycker du att hon borde rösta på q4e? Eller är det rösten på dig som är märklig? Och inte att hon inte röstade på q4e ?
Bästa motiveringen ever!!
Jag röstar ogärna på den som röstat på mig om jag inte har något hållWhat?
Varför tycker du att Lobelia lägger en märklig röst? Varför tycker du att hon borde rösta på q4e? Eller är det rösten på dig som är märklig? Och inte att hon inte röstade på q4e ?
här är det inte en strömröst av det slag vi påpekat tidigare. Är har alla av egen maskin upptäckt att du sticker ut enormt.och vis av tidigare lekaar kan man ana något i strömröster, kanske`
Är du bättre på att snurra plattor än blanda drinkar då?
What?
Röstade inte någon på din älg någon gång med rolig motivering?
kan jag iofs förstå!Jag röstar ogärna på den som röstat på mig om jag inte har något håll
här är det inte en strömröst av det slag vi påpekat tidigare. Är har alla av egen maskin upptäckt att du sticker ut enormt.
Det verkar som att Lobelia inte ville rösta på Q för hon vill inte vara med i något drev. Så istället valde hon den teorin till en annan röst när hon strax innan det hade tänkt rösta på Q. Tror jag.
det betyder att jag ogillar hämndröster vilket det åtminstone sett ut som här. Om Q är ond eller inte vet jag inte han gick på på samma vis förra leken, den enda han varit med i. Han är troligen mest på det viset.Alltså, Shaggy röstar tidigt och lite för sig självt...
Sedan drar det igång:
q4e röstar på Lobelia, det drar igång ett röstregn (duggregn) på q4e.
Dentaku går in och försvarar q4e och röstar på lilltess, som redan röstat på q4e.
Lobelia röstar efter det på Dentaku med en högintressant motivering.
Vad betyder allt detta?
På olika ställen i leken har jag läst ut följande grupperingar:
Dentaku, glömmerallt, q4e (+cirkus) Jag själv, dessa var blixtsnabba med att gissa påfyra ulver istället för fem. Det behöver inte betyda ngt alls.
q4e, dentaku, snurrfian (cirkus nr 222)
lobelia, glömmerallt, mm ( cirkus nr 226)
Måste tänka vidare på detta. Fick nu näsblod av all stress. Ni är onda hela bunten!