Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever
21:40 Dentaku röstar på Lilltess
21:43 Lobelia röstar på Dentaku,
och vis av tidigare lekaar kan man ana något i strömröster, kanske`:meh:

Alltså, @Paddington du måste hitta en bättre bartender!!! Den här är ju ett skämt! :rage: Jag vill ha ett glas sånt här:
laphroaig-18yo.jpg

Så iväg nu och fixa det @Habina !!

Men jag gav dig ju en whisky. :cry: Var bara tvungen att googla först då jag trodde det var en drink.

@Paddington får jag bli DJ istället? Eller kanske magdansös? :banana:

Den enda som sticker ut är Q4. Lite osäker på henne är jag om hon är ond men just nu är det den enda som jag reagerat på. Hon har lite desperat letat ulvar och kastar ut misstankar här och var och sen trasslar hon in sig i sina svar när hon får frågor från dom hon blev misstänkt mot.
Det är dl1 och det jag får gå på idag.

Matmissbrukaren röstar på Quarter4ever

Jag håller med om att det var lite märkligt! Antingen en jag-har-ingen-aning-hitta-på-skoj-teori-röst eller så kommer det bli ett sånt där jobbigt Dentaku-drev. Och eftersom jag hör till de goda vore det ett misstag - om nu Lobelia inte tillhör den andra sidan...

What?
Varför tycker du att Lobelia lägger en märklig röst? Varför tycker du att hon borde rösta på q4e? Eller är det rösten på dig som är märklig? Och inte att hon inte röstade på q4e ?

Men jag gav dig ju en whisky. :cry: Var bara tvungen att googla först då jag trodde det var en drink.

@Paddington får jag bli DJ istället? Eller kanske magdansös? :banana:
Det är inga gröna drakar i whisky, möjligtvis vackra eldsprutande sådana men inte sån där på bilden... :meh: Men DJ? Jag känner mig tveksam, håll dig till baren du, nu vet du ju vad jag vill ha, de övriga får klara sig själva! :up:

What?
Varför tycker du att Lobelia lägger en märklig röst? Varför tycker du att hon borde rösta på q4e? Eller är det rösten på dig som är märklig? Och inte att hon inte röstade på q4e ?

Det verkar som att Lobelia inte ville rösta på Q för hon vill inte vara med i något drev. Så istället valde hon den teorin till en annan röst när hon strax innan det hade tänkt rösta på Q. Tror jag.

Alltså, Shaggy röstar tidigt och lite för sig självt...

Sedan drar det igång:
q4e röstar på Lobelia, det drar igång ett röstregn (duggregn) på q4e.
Dentaku går in och försvarar q4e och röstar på lilltess, som redan röstat på q4e.
Lobelia röstar efter det på Dentaku med en högintressant motivering.

Vad betyder allt detta?

På olika ställen i leken har jag läst ut följande grupperingar:
Dentaku, glömmerallt, q4e (+cirkus) Jag själv, dessa var blixtsnabba med att gissa påfyra ulver istället för fem. Det behöver inte betyda ngt alls.

q4e, dentaku, snurrfian (cirkus nr 222)

lobelia, glömmerallt, mm ( cirkus nr 226)

Måste tänka vidare på detta. Fick nu näsblod av all stress. Ni är onda hela bunten!

• Gilla
Reactions: MM
What?
Jag röstar ogärna på den som röstat på mig om jag inte har något håll
och vis av tidigare lekaar kan man ana något i strömröster, kanske`:meh:
här är det inte en strömröst av det slag vi påpekat tidigare. Är har alla av egen maskin upptäckt att du sticker ut enormt.

What?

Antingen har hon ingen att rösta på alls utan tar mig för att det blir en rolig motivering, och det må väl vara hänt. Men då är det märkligt att q4e var den enda hon pekat ut i tidigare inlägg, vad jag kunnat se. Finns det någon annan anledning är jag lite orolig.

Jag röstar ogärna på den som röstat på mig om jag inte har något håll

här är det inte en strömröst av det slag vi påpekat tidigare. Är har alla av egen maskin upptäckt att du sticker ut enormt.
kan jag iofs förstå!
Men ni lär snart fatta hur det står till och jag misstänker fortfarande dig för att rösta så det inte ska se misstänkt ut sedan.....

Det verkar som att Lobelia inte ville rösta på Q för hon vill inte vara med i något drev. Så istället valde hon den teorin till en annan röst när hon strax innan det hade tänkt rösta på Q. Tror jag.

Ja kanske.
Jag har inte riktigt tid att analysera detta nu. Men det kan ligga nånting i detta.

Nån med färsk röstlista?

Alltså, Shaggy röstar tidigt och lite för sig självt...

Sedan drar det igång:
q4e röstar på Lobelia, det drar igång ett röstregn (duggregn) på q4e.
Dentaku går in och försvarar q4e och röstar på lilltess, som redan röstat på q4e.
Lobelia röstar efter det på Dentaku med en högintressant motivering.

Vad betyder allt detta?

På olika ställen i leken har jag läst ut följande grupperingar:
Dentaku, glömmerallt, q4e (+cirkus) Jag själv, dessa var blixtsnabba med att gissa påfyra ulver istället för fem. Det behöver inte betyda ngt alls.

q4e, dentaku, snurrfian (cirkus nr 222)

lobelia, glömmerallt, mm ( cirkus nr 226)

Måste tänka vidare på detta. Fick nu näsblod av all stress. Ni är onda hela bunten!
det betyder att jag ogillar hämndröster vilket det åtminstone sett ut som här. Om Q är ond eller inte vet jag inte han gick på på samma vis förra leken, den enda han varit med i. Han är troligen mest på det viset.

bollen__ röstar på Shaggy
Då Shaggy synts till väldigt lite i leken och jag tycker att det känns ganska blekt. Sen en tidig röst och så tänkte jag på det Shaggy skrev att hon inte ville till Åre utan till Iran eller Lapplandsfjällen och vandra. Vandra är väl något vargar gör och jag tror att det finns många kompisar i Iran och Lappland, så därför torde Shaggy vara ulv?!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 666
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 155
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 582
Senast: bollen__
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar