Snowroller (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har redan börjat utveckla en svår allergi mot DL1... :wtf:

Just nu känns visserligen q4e misstänkt men vad ska man tro om de som man knappt sett röken av - Artline, Lilltess och Shaggy ligger värst till där. Syns man inte finns man inte, kan ju en taktik vara.

Just det diskuteras rätt ofta om hur aktiviteten ser ut. Att man som ulv kan välja att bara smyga med. Men faktum är att vi alla har olika aktivitetsnivåer i vårat spelsätt och jag är lika aktiv både som god och ond.
Det tror jag gäller dom flesta.
Sen finns det dom som inte är lika aktiva men man kan inte ropa ulv bara för det.

åh, jag ville ju skriva mer men jag är totalt förvirrad och babyn jätteorolig. Har ngt som ligger och gror med får inte fatt på det nu. DL om 6 minuter...

det här är ju jättestressigt!

Just det diskuteras rätt ofta om hur aktiviteten ser ut. Att man som ulv kan välja att bara smyga med. Men faktum är att vi alla har olika aktivitetsnivåer i vårat spelsätt och jag är lika aktiv både som god och ond.
Det tror jag gäller dom flesta.
Sen finns det dom som inte är lika aktiva men man kan inte ropa ulv bara för det.

Jo, absolut. Det diskuterades även i förra tråden. Men ändå reagerar folk på q4e:s ulvletande nu trots att det såg likadant ut förra gången(och var ungefär lika långsökt då). Eftersom man inte får bop:a så tvingas man hitta även långsökta teorier.

Röstlista
18.57 Shaggy röstar på glömmerallt
20.36 quarter4ever röstar på Lobelia
20,43 Mirtai röstar på quarter4ever
21:18 Lilltess röstar på quarter4ever
21:22 Artline röstar på Quarter4ever.
21:28 Snurrfian röstar på Quarter4ever

ja

ja det kan jag förstå
som sagt inget emot om folk ifrågasätter
ffa DL1 ( för då är det supersvårt)
Du tycks inte tycka det är direkt supersvårt här, för mig var det bara att bli en aning misstänksam mot mog så hade du hela bilden klar för dig. Jag är uppenbarligen superond för att jag inte dränker tråden i inlägg, vill ha variation i vilka roller jag spelar och inte bara vara ängel samt att jag, vilket jag aldrig gjort, inte hintar supertydligt om vilken roll jag har innan första DL.

PS. När jag hintade suppertydligt i förra leken så var det en jag ville rösta ut då jag siat denne. Min roll var vid det laget uppenbar för de flesta så där brydde jag mig inte om det framgick.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 743
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar... 40 41 42
Svar
827
· Visningar
16 856
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 755
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 200
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka