Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lobelia, jag undrar ang stallplatsen mm som ingår ska det förmånsbeskattas eller inte?
Det är många som pluggar och har häst . Jag är en av dem. Där är det knappast några 20000 det handlar om. Min häst kostar mig ca 4000 i månaden. Det är halva studiemedlet. Jag tar fullt lån. Upptill det jobbar jag deltid och får ut ca 12-13000 i månaden. Det är inte mycket utrymme för lyx precis, men det går. Och jag tycker inte jag har det så tight. Det handlar om att prioritera. Jag har en normal stall hyra och en
helförsäkring med lite olika tillägg. Tycker inte jag har sparat in på något vad gäller hästen. Självklart skulle jag inte vilja leva på så lite genom ett jobb. Men det går absolut att ha häst trots låg inkomst.
Vilket fint!! Vart har du hittat det?
Aldrig att jag skulle kunna sälja Thengill det vore som att sälja mig själv, mitt liv, min personlighet han är mitt allt.
Och mår jag dåligt endå gör han mig alltid på bra humör, kan inte se ett liv utan hästar även fast vi får spara in på varje krona nu när vi har ett barn med.
Men det är det värt.