Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är så fin!!
Måste bara säga: grymt snygga stövlar också!! Vad är det för några?
Nämen grattis Vilken snygging till häst du har!
Tack tror hon vet det själv också hehe, känns så ibland
sluta vara osäker på att du är osäker på att förstöra henne och osäker på att du är osäker på att du troligtvis lyckas med henne
Försök vara säker i det du gör även om det kanske inte är 100% riktigt, hellre en säker ryttare som är säker på sin sak för de känner direkt man är osäker och då blir man ännu mer osäker om man redan från början är osäker på om man gör rätt.
hur tyckte dressyrtränaren att du skulle jobba henne i skritt för att lösa problemet med att hon kör ut rumpan?
*kl*
Här har livet förändrats lite, och två av mina hästar ska säljas. Dock inte Filipus, han får stanna kvar. Har fixat stallplats åt honom i min kompis stall så vi flyttar nog dit så fort mitt ena sto har blivit såld.
Men jag har funderat på om jag ska rida honom till det nya stallet (ca 1½-2 mil) eller om jag ska köra honom dit i transport. Men han var ju väldigt svårlastad sist, och blev väldigt spänd, så frågan är ju om det är värt att hålla på och bråka med honom en massa vid lastning eller om jag ska klä mig varmt och rida dit istället. Hur hade ni gjort?