Snack & Uppdateringstråd nr17

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Snack & Uppdateringstråd nr17

*kl*

oh har de börjat nu?!
Spännande, måste man ju följa, är en tjej härifrån Ön som är med i år! :D

Åh, jag älskar det!:love: Världens töntigaste, bästa tidsfördrivprogram :D

Men vad ääääär detta! Lurar du mig rakt av människa! Det låg ju bara ett gammalt avsnitt ute:cry:

Nemen vah, är det en gammal episod? :eek:

Jag trodde det var första episoden av en ny säsong, har bara sett förra årets.... Är det här från första året eller? :confused:

Jag är confused. :D

Ja, det ända jag hittade ute var från första säsongen! Var sjukt taggad, tills jag bara kände igen mer och mer:cool:

Hahaa, förlåt för false alarm! :D Har inte sett första säsongen så till mig var det allt helt nytt. :p

FY dej att lura oss så! :o

*kl*

Ohh, nu går man som på nålar är hemma!
Ska VÄLDIGT snart bli moster igen........syrran åkte in till BB förut vid 16.tiden!

Så nu går man spänt å väntar här hemma!! :D

damn you....

:D

Varför är det aldrig islandshästar med föresten? har bara sett en en gång, då var det en superfet häst som ryttaren inte kom upp på eller nått.

Tänk er ett islandsakuten:love:

Jovars, vi har ju iafll ett 10 tal tittare iafll:angel:

Lycka till med bebisen!

Men gud så härligt!!! Jag anmäler mig som frivillig teaterapa, och med tanke på hur otroligt kamerakåt mitt charmiga lilla sto är så tror jag inte att hon tackar nej heller. :D

När drar vi igång? Borde ju kunna sätta upp ett helt eget program enbart med bukefolk. ;) Så, vem vill träna oss? :angel:

Igår var jag och Sol ute på långtur. Vi var borta i över 2 timmar.

Red bort till en kompis som bor 30 min bort, och så red vi en runda på en timma ungefär borta hos henne. Sol blev svettig med i pälsen som måste klippas nu, men hon hann torka nästan helt på vägen hem. Skrittade hem på långa tyglar i solnedgången. :love:

Hon skötte sig så himla bra, vi mötte till och med en ambulans med blåljus men hon gick så snällt i kanten.

Enda hon reagerade på var en löpare som lät som om han höll på att dö :angel: och en hund som kom från ingen stans och började skälla. Då hoppade hon åt sidan och for mellan en björk och en stolpe, jag hade knappt en dm tillgodo på var sida, det var ett under att jag hade knäna kvar :eek:
Vågar inte tänka på vad som hade hänt om det hade varit liiiiite smalare mellanrum. :o
Men allt gick bra som tur var.

Nu ska vi jaga fatt en klippmaskin, och sen blir det långtur till havet i helgen. :bump:

då hade knäna (eller ett knä) dragits ur led, det hände mig en gång på hästryggen vid en liknande händelse och det gör så in i vassen ont!!:p

Usch, jag kan tänka mig det. Har fastnat med ett ben i ett träd en gång och var så dum att jag höll mig kvar för kung och fosterland, istället för att bara ramla ner i leran som hade varit ett betydligt smärtfriare (om än geggigare) alternativ. Benet höll, men det gjorde bra ont i knät ett par veckor efter.

Hur går det med Frosti? Har du kvar honom?

nej han är såld :) till jätte bra människor som är sååå nöjda med honom och dessutom inte så långt från mig så jag kan åka och hälsa på han!:)

:D*KL*

I söndags var det ju Islandshästens dag i Sverige! Var det någon mer klubb som gjorde nåt kul? :)

Vi i Idja hade en liten skojtävling med Öl(vatten)tölt, äggrace och en staffet.
Både vuxna, barn och hästar hade kul tror jag :D

Sen hade vi en tipspromenad till häst eller till fots och en uppvisning där en tjej visade ett femgångsprogram :)

En trevlig dag som många ville ha som tradition!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 003
Senast: LenaH
·
Gnägg Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 855
Senast: EZMK
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
58 59 60
Svar
1 190
· Visningar
62 420
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka