Slaget om ridskolan! (ulvlek)

Jag kan mycket väl komma att ändra senare för min missta le är inte så stark men vill ändå rösta nu för att få lite fart på leken och röstandet

glömmerallt röstar på lobelia

För att hennes röst känns mest fårig av alla plus att baserat på röstningen å vem som åkte och hur specialrollerna kan tänkas agera så finner jag det mycket osannolikt att hon skulle vara röstfifflaren eller BM och det är två som är extra viktigt att inte rösta ut.
Jag försöker ju komma ikapp här då, jag har bara popcornläst leken hittills, men om jag fattar dig rätt så misstänker du @Lobelia för att vara får men inte @iiantazie för att vara ulv? Om vi nu använder oss av röstprincipen då. :)

Lobelia röstar på iiantazie

Jag vet inte om du nödvänditvis är ulv, men jag tror att det är sannolikt att någon som var involverad i lynchen är ulv. Många baaerar ju dessutom sin röst på att du är ulven även om de tydligen hellre vill lyncha misstänkta får än ulvar. Jag lägger också rösten för att på något vis rädda mig själv.

Jag vill inte rösta på Q eller ii , så om du vill att jag ska ändra min röst från dig bör du rösta på någon annan än dem
Alltså jag kan rösta på någon annan men jag har ingen aning om vem som är ulv. Du är skummast men jag tror inte på att du skulle vara ond, eller rättaresagt jag misstänker dig lite mindre än övriga trots ditt konstiga cirkelrsonemnag så då behöver jag välja någon som jag i vart fall har en misstanke om. Inget blir bättre om någon god åker ut.

Jag hängde inte alls med i varför Lobelia fick så många röster helt plötsligt? Har inte reagerat på något speciellt hos henne.
Eftersom en jag misstänker för att vara ond lägger tredjerösten på henne har jag svårt och tänka mig henne som ond, så jag är beredd att ändra om det behövs. Ska läsa igenom leken noggrannare nu den sista stunden innan DL.

Ursäkta men jag måste skriva av mig
har försökt klara av The Nathema Conspiracy till å från i 3 veckors tid å det bara går inte
JAG BLIR GAAAALEN!!!!!
Jag svär till gud att jag kommer klara av den med min nya karaktär än jag gör det med min första :arghh:
Jag orkar itne börja om från början med den här jäkla flashpointen igen!! :banghead::banghead:

Jag kom just hem och hänger inte med alls. Det här med att ett får skulle följa en ulv fattar jag inte alls? Alltså visst att det kan råka bli så men som taktik att visa sig? Ja ulvarna blir säkert jätteglada om fåret röjer både sig själv och en ulv?

Jag försöker ju komma ikapp här då, jag har bara popcornläst leken hittills, men om jag fattar dig rätt så misstänker du @Lobelia för att vara får men inte @iiantazie för att vara ulv? Om vi nu använder oss av röstprincipen då. :)
Dessutom förklarade GA att hon misstänkte mig för att vara får baserat på att II var ulv, jag fattar ingenting där. II kan ju inte både vara ulv och god samtidigt.

Jo hon kan vara ulv men hon är en av några jag har som möjlig God specialroll så vill inte röst där.

Sen tror jag lobelia kan vara får även om ii inte är ulv se slutet av disk med lobelia.

Min ångest blev triggad av hela stallgrejen glatt påhejjat av PMSen från helvetet. Jag tror nu att det hela kommer lösa sig men you can't reason with anxiety osv.
Men jag är okej, kände bara att leken var en onödig stress när jag knappt hängde med i det jag läste.
Känner med dig och förstår att det blir för jobbigt att leka med ångest i kroppen. Har också en hel del problem med ångest och hade rätt mycket ångest i förra leken, så jag tyckte att det nästan var skönt att bli lynchad för att slippa undan det värsta.

Skickar digitala kramar, om du vill ha :heart

Jo hon kan vara ulv men hon är en av några jag har som möjlig God specialroll så vill inte röst där.

Sen tror jag lobelia kan vara får även om ii inte är ulv se slutet av disk med lobelia.
Ok, jag trooor jag fattar. Men det hänger inte riktigt ihop men jag hajar varför du vill syna Lobelia för att komma vidare.

Eller så är du ulv och kör ett vågat spel! :rofl:

Röstlista DL2
17.20 Glömmerallt röstar på lobelia
18.40 iiantazie röstar på qitis
18.52 hemlig röstar på iiantazie
19.50 flyingchange röstar på Lobelia
20.38 qitis röstar på Lobelia
20.54 Lobelia röstar på iiantazie

Lobelia 3
iiantazie 2
qitis 1

Va? Har du skrivit om varför du har iiantazie på möjlig god specialroll? Hittills har jag bara insett att jag eller Q kan vara röstfifflare eller BM med tanke på att heffan lynchades igår. Alltså det är det enda som går att utläsa?

Va? Har du skrivit om varför du har iiantazie på möjlig god specialroll? Hittills har jag bara insett att jag eller Q kan vara röstfifflare eller BM med tanke på att heffan lynchades igår. Alltså det är det enda som går att utläsa?
Nej det har jag inte,har inte gillar ge hjälp till ulvarna där så jag ville inte skriva ut det först o h är tveksam till att skriva mer nu med att jag åka nämner det beror på att hen är så misstänkt.

Klart hon kan men hon är en av dem jag inte vill rösta på av olika teorier som jag är tveksam till att dela med mig av just nu.

OM medvetet stora bokstäver Q är God så kan du som får ha velat lägga en andraröst på en God för att minska risken att en ond åkte ( detta gäller givetvis inte bara dig) .
Vi var ju fler som la andraröster, varför är just Lobelias speciell? Jag hänger inte med alls.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 647
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025