Det har du rätt i, tänkte inte så långt.Vad får dig att tro att BM eller RF skulle lägga en andraröst och riskera att outa sig redan dag 1? Det känns ju lite onödigt riskabelt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det har du rätt i, tänkte inte så långt.Vad får dig att tro att BM eller RF skulle lägga en andraröst och riskera att outa sig redan dag 1? Det känns ju lite onödigt riskabelt?
Så jag är ett möjligt får för att @quitis en möjlig ulv och @quitisq möjlig ulv för att art och heffa är goda. Det är många om och men i det. Du har inte funderat på att rösta på den misstänkta ulven i första hand?Det är vanligt att fåret följer en ulv i första lunchen för att visa sig. Och eftersom vi vet att art och heffa är goda nu så ger det dig och niyamas kvar och jag anser det som högre risk att @Niyama har de rollerna en dig därför jag kommenterade det. Inte att det var en anledning att röta på dig utan mer att det inte fanns någon tydlig anledning Tt låta bli. Försökte vara kortfattad enklare med korta inlägg från telefonen.
Angående att rösta annorlunda i tråden så visst är det möjligt men de goda borde vila vida sig för godalyan. Speciellt första dagen.
Kanske för att det inte är ovanligt att de gör det, kanske för att de hellre röstar på den de misstänker än väljer att rösta på en de tror är god eller så för att rädda sitt liv.Vad får dig att tro att BM eller RF skulle lägga en andraröst och riskera att outa sig redan dag 1? Det känns ju lite onödigt riskabelt?
Nu får jag rätta mig själv, det är givetvis II som jag skulle följt inte QSå jag är ett möjligt får för att @quitis en möjlig ulv och @quitisq möjlig ulv för att art och heffa är goda. Det är många om och men i det. Du har inte funderat på att rösta på den misstänkta ulven i första hand?
Det är lite kul annars, det är så många som talar om att man visar att man är får genom att följa en ulv, jag har sett många lynchningar baserade på den teorin, och väldigt få som lyckats. Personligen skulle jag akta mig för att följa en ulv på det viset just för att det är så vanlkga teorier och stämmer teorin så har man prickat 2 onda, vilket är olyckligt i den här leken där fåret räknas in i vinstvilkoren.
Så jag är ett möjligt får för att @quitis en möjlig ulv och @quitisq möjlig ulv för att art och heffa är goda. Det är många om och men i det. Du har inte funderat på att rösta på den misstänkta ulven i första hand?
Det är lite kul annars, det är så många som talar om att man visar att man är får genom att följa en ulv, jag har sett många lynchningar baserade på den teorin, och väldigt få som lyckats. Personligen skulle jag akta mig för att följa en ulv på det viset just för att det är så vanlkga teorier och stämmer teorin så har man prickat 2 onda, vilket är olyckligt i den här leken där fåret räknas in i vinstvilkoren.
Som du ser rättade jag mig själv angående Q//II. Jag ville mest reda ut hur du tänker, det famgick inte i ditt kryptiska röstinlägg.Nej du röstade ju på @qitis ? Det är snarare så att @iiantazie är möjlig ulv för att du är möjligt får. Och så mycket som jag tjatat om det så borde vara givet att jag inte vill rösta på Q hen har ökad möjlighet att vara bm el röstfifflaren .
Angående det övriga så är jag fullt medveten om det varför tror du jag i röstinlägget skrev att misstankarna inte var så starka och att jag kanske skulle ändra?
Okej, jag har en annan erfarenhet, i och med att det är få som faktiskt misstänker någon redan DL1.Kanske för att det inte är ovanligt att de gör det, kanske för att de hellre röstar på den de misstänker än väljer att rösta på en de tror är god eller så för att rädda sitt liv.
Jag la inte upp mig för röstning - jag var ju redan uppe för röstning som det såg ut när jag röstade. För övrigt hade jag faktiskt inte koll på att Q hade fått en andra röst, men även så här i efterhand hade jag nog iaf lagt en andra röst på Hemlig eftersom jag fortfarande tycker hon är skummare än Q.
Sorry var nog för kortfattad.Som du ser rättade jag mig själv angående Q//II. Jag ville mest reda ut hur du tänker, det famgick inte i ditt kryptiska röstinlägg.
Och II kan inte var ulv om jag inte är får eller?Sorry var nog för kortfattad.
Anledningen till att jag röstar dig och inte ii är att jag tror du kan vara får även om @iiantazie inte är ulv medan mina tankar om ii som möjlig ulv bygger helt på att du skulle vara får.
Så enligt din erfarenhet röstar inte folk på de de misstänker och de försöker inte rädda sitt eget skinn genom att lägga en andra röst om de har roller som bm/rf? Jag kan i viss mån förstå att det är svårt att hitta någon som man på allvar misstänker men att räddda sig själv genom att lägga en andra röst är direkt vanligt. Få offrar sig om de har en specialroll om de lätt kan rädda sig eller åtminstone kunna få en lottning.Okej, jag har en annan erfarenhet, i och med att det är få som faktiskt misstänker någon redan DL1.
Du glömde Heffa i din uppräkning. Vi var fyra som hade två röster vardera igår.
Och alla av oss var potentiella att åka med eller utan röster/övervikt från BM å röstfifflare
Jag är fundersam till att när 1/3 av lekens deltagare som är uppe för lynch att ingen av dem skulle vara ond. Heffas roll vet vi, min roll vet jag och av övriga två är jag fortfarande skeptisk till Hemlig.
Jag vet att du är ganska ny som deltagare men jag ser det ganska så osannlikt att fåret skulle följa ulvarna slaviskt i röstningarna. Fåret ingår i vinstvillkoren och om man hittar endera en ulv eller fåret själv kan man hitta samband däremellan så fåret kommer nog försöka hålla sig lite på sin kant å försöka att inte dra åt sig någon uppmärksamt med risken att ulvarna käkar denne istället (vilket händer allt som oftast, speciellt om @Snurrfian ingår i lyan )
Och II kan inte var ulv om jag inte är får eller?
Du baserar ju misstanken om att jag är får på att jag följer IIs röst och enligt dig själv bisaken att jag enligt dig troligen inte är bm/rf. Hur får du då till det att jag kan vara får av andra skäl, du har inte nämnt något annat?
Det här handlade väl inte om att rädda sig själv?Så enligt din erfarenhet röstar inte folk på de de misstänker och de försöker inte rädda sitt eget skinn genom att lägga en andra röst om de har roller som bm/rf? Jag kan i viss mån förstå att det är svårt att hitta någon som man på allvar misstänker men att räddda sig själv genom att lägga en andra röst är direkt vanligt. Få offrar sig om de har en specialroll om de lätt kan rädda sig eller åtminstone kunna få en lottning.
jag förstår inte riktigt hur du tänker - du röstar på Q för att du inte tror denne är fifflare/bm, inte för att du tror denne har en ond roll? Det finns ju fler goda roller än fifflare å bm.Med tanke på niyamas tidigare inlägg och q's teoriinlägg tror jag inte att q är fifflare/bm. Det känns bättre att gå efter någon jag misstänker än någon jag inte har någon åsikt om.
Så du tror att Lobelia är fåret?Då jag är ensam med sonen ikväll vet jag inte riktigt hur mycket tid jag kommer ha ikväll. Kommer absolut försöka kolla in, men vet inte hur mycket jag kan koncentrera mig.
hemlig röstar på iiantazie då jag tror hon kan vara ulv som sen följdes av fåret i sin röst.