Nu blev det ÄNNU märkligare!Glömmerallt
glömmerallt ändrar röst till hemlig för partis teori är bättre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu blev det ÄNNU märkligare!Glömmerallt
jag hänvisar till ett inlägg som jag skrev som LL i min förra lek #1 064men en spelare som varit lite mindre aktiv idag och därför kanske borde få mer ljus på sig känner jag är @Hedinn
Nu blir jag ännu mer nojig att Lobelia är siad som får? Men jag fattar inte?Det har inte förekommit några teorier om det vad jag kunnat se men eftersom båda lärlingarna ännu lever så blev ju någon siad i natt. Det kan ju potentiellt vara en anledning till att vissa spelare nämns mer än andra, tänker jag?
Jag tror inte att jag kommer ändra min röst, men en spelare som varit lite mindre aktiv idag och därför kanske borde få mer ljus på sig känner jag är @Hedinn
Inte jag heller!Nu blir jag ännu mer nojig att Lobelia är siad som får? Men jag fattar inte?
feta!Ändrar tillbakagl tilobeliaglömmerallt ändrar till lobeli
What!?Glömmerallt
Jag hakade väl inte på om Lobelia? Jag letar ulv, inte får, i första hand.jag tycker fortfarande Hemlig är skum sedan igår, hon har inte skrivit så mycket idag å det hon skrivit har inte gett några vibbar som får mig att tänka annorlunda
Får/ulv diskussionen med Lobelia/Q/Iiantazie har tagit upp en stor del av dagen och tre röster på Lobelia av de fem första skaver lite för mig, känns som någon gör det lätt för sig och hakar på. Jag är inte beredd att lägga min röst där idag men om man går tillbaka till trojkan L/Q/I så la Hemlig en första röst på iiantazie som Lobelia sedan följde.
Så utifrån mina tankar igår och ovan
Paddington röstar på Hemlig
Men blir Q ond för att jag är god?Hen kan ha sist dig som god
Va?Än
Har fetnibgsproblen ursäkta röran
Tycker jag ser hur många som helst som verkar veta massor nu? Ingen kan veta så himla mycket, nån kan vara siad och nån kan ha fått den raden om vem som är siad?Inte jag heller!
Mobilproblem?Ändrar röst till lobeliÄndrar tillbakagl tilobeliaglömmerallt ändrar till lobeli
Nej men det är väl en helt vanlig teori och den kan vara både fel och rättMen blir Q ond för att jag är god?
Ja, utveckla gärna? Bortser du från att det var jag och Q som röstade på heffa och heffa lynchades?Och mitt i allt får jag internetproblem också. Jag tycker qitis resonemang inte riktigt håller (kan utveckla sen)
jag hänvisar till ett inlägg som jag skrev i min förra lek #1 064
Teoria om det som händer i leken och det ni "ser", men lämna aktivitetsnivå etc utanför.
Alla har inte samma möjlighet att vara vid datorn hela tiden. Alla har olika förutsättningar, och det måste respekteras. Vi har våra vanliga liv offline med bland annat fritidsintressen, jobb, familj som kräver sin tid och nu även en pressande Corona-situation som tyvärr gör sig påmind ibland när vi minst anar.
Det ska vara kul att leka för alla
........................................................
Jag förstår att det är svårt att teoria om någon som inte har möjlighet att vara aktiv (jag tycker det är det själv), men det kan finnas många anledningar till att man inte har möjlighet att leka och det kan/ska inte vara en anledning att få röster emot sig.
Nu blir jag ännu mer nojig att Lobelia är siad som får? Men jag fattar inte?