Slaget om ridskolan! (ulvlek)

men en spelare som varit lite mindre aktiv idag och därför kanske borde få mer ljus på sig känner jag är @Hedinn
jag hänvisar till ett inlägg som jag skrev som LL i min förra lek #1 064
Teoria om det som händer i leken och det ni "ser", men lämna aktivitetsnivå etc utanför.
Alla har inte samma möjlighet att vara vid datorn hela tiden. Alla har olika förutsättningar, och det måste respekteras. Vi har våra vanliga liv offline med bland annat fritidsintressen, jobb, familj som kräver sin tid och nu även en pressande Corona-situation som tyvärr gör sig påmind ibland när vi minst anar.

Det ska vara kul att leka för alla :heart

........................................................
Jag förstår att det är svårt att teoria om någon som inte har möjlighet att vara aktiv (jag tycker det är det själv), men det kan finnas många anledningar till att man inte har möjlighet att leka och det kan/ska inte vara en anledning att få röster emot sig.

Senast ändrad:
Röstlista DL2
17.20 Glömmerallt röstar på lobelia
18.40 iiantazie röstar på qitis
18.52 hemlig röstar på iiantazie
19.50 flyingchange röstar på Lobelia
20.38 qitis röstar på Lobelia
20.54 Lobelia röstar på iiantazie
21.21 Paddington röstar på hemlig
21.28 Niyama röstar på iiantazie
21.28 glömmerallt ändrar röst till hemlig
Lobelia
iiantazie 3
qitis 1
hemlig 2

Bland annat @LenaH och @Hedinn borde saknas då??

Jag fattar ingenting av det här. Och har tyvärr haft lite dåligt med tid idag. Glömmerallt tycker jag ändå resonerar på ett vettigt sätt, även om jag inte håller med om allt.

Och mitt i allt får jag internetproblem också. Jag tycker qitis resonemang inte riktigt håller (kan utveckla sen)
Hedinn röstar på qitis

Det har inte förekommit några teorier om det vad jag kunnat se men eftersom båda lärlingarna ännu lever så blev ju någon siad i natt. Det kan ju potentiellt vara en anledning till att vissa spelare nämns mer än andra, tänker jag?

Jag tror inte att jag kommer ändra min röst, men en spelare som varit lite mindre aktiv idag och därför kanske borde få mer ljus på sig känner jag är @Hedinn
Nu blir jag ännu mer nojig att Lobelia är siad som får? Men jag fattar inte?

jag tycker fortfarande Hemlig är skum sedan igår, hon har inte skrivit så mycket idag å det hon skrivit har inte gett några vibbar som får mig att tänka annorlunda

Får/ulv diskussionen med Lobelia/Q/Iiantazie har tagit upp en stor del av dagen och tre röster på Lobelia av de fem första skaver lite för mig, känns som någon gör det lätt för sig och hakar på. Jag är inte beredd att lägga min röst där idag men om man går tillbaka till trojkan L/Q/I så la Hemlig en första röst på iiantazie som Lobelia sedan följde.

Så utifrån mina tankar igår och ovan

Paddington röstar på Hemlig
Jag hakade väl inte på om Lobelia? Jag letar ulv, inte får, i första hand.

Röstlista DL2
17.20 Glömmerallt röstar på lobelia
18.40 iiantazie röstar på qitis

18.52 hemlig röstar på iiantazie
19.50 flyingchange röstar på Lobelia
20.38 qitis röstar på Lobelia
20.54 Lobelia röstar på iiantazie
21.21 Paddington röstar på hemlig
21.28 Niyama röstar på iiantazie
21.28 glömmerallt ändrar röst till hemlig
21.29 LenaH röstar på glömmerallt
21.29 iiantazie ändrar röst till Lobelia
21.30 glömmerallt ändrar röst till Lobelia
21.30 Hedinn röstar på qitis

Lobelia 4
iiantazie 3
qitis 1
glömmerallt 1
hemlig 1

Förlåt @LenaH såg din röst precis efter jag posta!

Edit: la till siffror, TROR det blev rätt. Annars får någon annan rätta! Sitter framför mobilen...

jag hänvisar till ett inlägg som jag skrev i min förra lek #1 064
Teoria om det som händer i leken och det ni "ser", men lämna aktivitetsnivå etc utanför.
Alla har inte samma möjlighet att vara vid datorn hela tiden. Alla har olika förutsättningar, och det måste respekteras. Vi har våra vanliga liv offline med bland annat fritidsintressen, jobb, familj som kräver sin tid och nu även en pressande Corona-situation som tyvärr gör sig påmind ibland när vi minst anar.

Det ska vara kul att leka för alla :heart

........................................................
Jag förstår att det är svårt att teoria om någon som inte har möjlighet att vara aktiv (jag tycker det är det själv), men det kan finnas många anledningar till att man inte har möjlighet att leka och det kan/ska inte vara en anledning att få röster emot sig.

Jag förstår att man inte alltid har jättemkt tid och att annat pågår, det var egentligen inte det jag menade att kommentera på. I den förra leken jag var med i (det här är min andra) så var det en ganska vanligt förekommande motivering att någon "smyger med" och försöker att inte sticka ut så mycket. Inte bara kopplat till aktivitetsnivå då alltså utan teori-beteende i största allmänhet. Det var mer så jag menade :)

Nu blir jag ännu mer nojig att Lobelia är siad som får? Men jag fattar inte?

Nää jag tror nog inte längre att hon är det.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 725
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 451
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 645
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar