Vad är en helt vanlig teori? Du är jättekonstig nu?Nej men det är väl en helt vanlig teori och den kan vara både fel och rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är en helt vanlig teori? Du är jättekonstig nu?Nej men det är väl en helt vanlig teori och den kan vara både fel och rätt
What!?
Nä det var inte den biten jag reagerade på. Tror jag inte i alla fall.Ja, utveckla gärna? Bortser du från att det var jag och Q som röstade på heffa och heffa lynchades?
Nu blev jag glass-sugen, fy på dig att du frestar mig såJag börjar undra vad jag gett mig in på...
Tror jag äter glass och tittar på den sämsta Indiana Jones - filmen ever made istället!
Nej men du röstade på Q, och ser man till röstningen igår så är väl typ det enda som går att utläsa att BM eller röstfifflare skulle kunna vara jag eller Q. Då tycker jag det är märkligt att rösta på nån av oss om man inte har ett bra skäl, just nu i leken. Sen kan ju röstfifflaren röstat dolt på heffa utan att ha röstat på henne i tråden, och då et ju fifflaren själv anledningen och då bli resonemanget om mig och Q meningslöst, men både du och iiantazie kan inte vara fifflare.Nä det var inte den biten jag reagerade på. Tror jag inte i alla fall.
Aha. Ja, det har du såklart rätt i.Nej men du röstade på Q, och ser man till röstningen igår så är väl typ det enda som går att utläsa att BM eller röstfifflare skulle kunna vara jag eller Q. Då tycker jag det är märkligt att rösta på nån av oss om man inte har ett bra skäl, just nu i leken. Sen kan ju röstfifflaren röstat dolt på heffa utan att ha röstat på henne i tråden, och då et ju fifflaren själv anledningen och då bli resonemanget om mig och Q meningslöst, men både du och iiantazie kan inte vara fifflare.
Vad är en helt vanlig teori? Du är jättekonstig nu?
Jag börjar undra vad jag gett mig in på...
Tror jag äter glass och tittar på den sämsta Indiana Jones - filmen ever made istället!
Det var ju just extrainfo vi diskuterade? Du skrev om iiantazie "Hen kan ha sist dig som god". Och jag skrev nåt om att men blir Q ond om jag är god.En som inte baseras på extrainfo
Jag förstår att jag är rörig
jag förstod att det var jag som var partis, men att min teori är bättre eller sämre än någon annans?Jag tycker din teori var bra , jämfört med övriga och det är du som är partis. Hemlig är en av d3 jag inte misstänker som God specialare
Det blev kaos för att jag ville vara snabb för att inte missa dl
varför vill du inte stå för den röst du gjorde?Uff, väldigt förvirrande röstning. Jag var nära att ändra mig men visste inte till vem :P
varför vill du inte stå för den röst du gjorde?
men varför gå på vad någon annan teoriar än att följa din egen magkänsla?Därför att jag trodde att @glömmerallt röst var mer underbyggd än vad hon låtsades om. Och sedan ändrade hon sig, för att ändra tillbaka igen. Och under den tiden hann jag inte riktigt tänka ut en ny motivering, jag hade fullt upp med att läsa tråden.