Jaacquline
Trådstartare
Sv: Skitsnack som orsakar problem
Tack!
Och Zephira har absolut rätt om att jag definitivt inte kan bygga mig ett eget stall, det är inget jag har ekonomi till. Så det är bara en dröm som förhoppningsvis kommer gå i uppfyllelse någon gång
Bry dig inte om tjäbblet i denna tråd, det finns alltför många som anser sig veta bäst och som inte har vett att hålla munnen om icke rumsrena kommentarer angående körkort och häst och gud vet allt. Folk som inte kan diskutera saken i sig utan direkt angriper med personangrepp har oftast andra problem att tampas med. Här bakom en skärm kan man få en stunds självhävdelse innan det är dags att gå tillbaka till verkligheten igen. Absolut inget att ta åt sig av eller bry sig om.
Jag är övertygad om att du är en superbra tjej som månar om din hästs bästa.
Din pojkvän tycker jag verkar vara en härlig kille som sätter dig i främsta rummet, sådana finns det inte många av. Du får skälla på honom för att han åka trots att du sa att han inte fick, men krama honom sedan för att han visade civilkurage.
Lycka till nu med stallplats! Hade jag haft min gård i närheten hade du fått ha hästen hos mig, med både ridhus och trevligt sällskap.
Tack!
Och Zephira har absolut rätt om att jag definitivt inte kan bygga mig ett eget stall, det är inget jag har ekonomi till. Så det är bara en dröm som förhoppningsvis kommer gå i uppfyllelse någon gång