Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Undret Denna blev jag utmanad att göra:

2906-114.jpg

Jag kände mig faktiskt inte ett dugg harmonisk eller avslappnad under tiden. Hade dessutom ont i knäna ett bra tag efteråt...

Mhm, han har ett 4 cm långt sår på hasen. Det ser verkligen inte allvarligt ut, men det är ju fullt av leder och senskidor och börsor som kan skadas precis där. Och bandaget sträcker sig från hoven upp till höften typ, helt absurt. Men det är ju för att det ska sitta stilla.
Ja men precis, hade det varit på låret hade det inte varit lika farligt :/ Vissa hästar lyckas verkligen med allt...

HAHAHA nu säger herr 18åring att han är stor mellan benen :rofl:
Är det nu jag ska fråga om det är ett thigh gap han syftar på?

@Hedinn eller hur?! Jag kanske kan vara så säker på att det är svaret att jag inte ens behöver fråga, vill ju inte uppmuntra eventuella ätstörningar

HAHA nu kom frågan om jag vill se en bild. Jag vill säga "en bild på en hundvalp vore trevligt!". Men jag ska nog inte uppmuntra några dumheter, hans mamma kommer bli besviken

Säg att du inte vill ha några bilder än @cili , eftersom du vill spara överraskningarna till bröllopsnatten :sneaky:
Jag svarade med en enkel mening om att jag inte är intresserad av sånna bilder. Fan att jag inte såg ditt svar innan!
Sen svarade han med en bildlänk och skrev att han ju ändå tagit en bild och laddat upp den. Tror snubben seriöst att jag kommer öppna den? Herregud, hade jag velat se snoppbilder så hade jag kunnat googla fram dom på egen hand. Nån som vill ha en länk? :D

HAHA nu kom frågan om jag vill se en bild. Jag vill säga "en bild på en hundvalp vore trevligt!". Men jag ska nog inte uppmuntra några dumheter, hans mamma kommer bli besviken

Hahahahahahaha! Fattar ej varför vissa tror att man är så intresserad av att se bilder på folks könsorgan? Framförallt främmande människors?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka