Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men precis, hade det varit på låret hade det inte varit lika farligt :/ Vissa hästar lyckas verkligen med allt...Mhm, han har ett 4 cm långt sår på hasen. Det ser verkligen inte allvarligt ut, men det är ju fullt av leder och senskidor och börsor som kan skadas precis där. Och bandaget sträcker sig från hoven upp till höften typ, helt absurt. Men det är ju för att det ska sitta stilla.
Därför du ska ha det som utmaning, medan du pluggar 50%!Alltså, den fixar jag nog inte. Det närmaste jag kommit är väl typ:
![]()
HAHAHA nu säger herr 18åring att han är stor mellan benen
Är det nu jag ska fråga om det är ett thigh gap han syftar på?
Hans mamma är nog lyckligt ovetande (snyggt att jag höll på att skriva @Mammas där, vaddå bukeskadad? *hej Mammas!*).Vet hans mamma om att han säger såna saker?! Låter barnförbjudet![]()
Jag svarade med en enkel mening om att jag inte är intresserad av sånna bilder. Fan att jag inte såg ditt svar innan!Säg att du inte vill ha några bilder än @cili , eftersom du vill spara överraskningarna till bröllopsnatten![]()
Attans, hade varit underhållande @cili . Tror jag avstår länken, vill inte bli alldeles upphetsad innan läggdags. Eller något sånt![]()
Himla synd, han som så gärna ville visa någon hur den såg ut
HAHA nu kom frågan om jag vill se en bild. Jag vill säga "en bild på en hundvalp vore trevligt!". Men jag ska nog inte uppmuntra några dumheter, hans mamma kommer bli besviken