Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det vågar jag inte, för jag vill inte riskera ett negativt svar. Därför bestämmer jag mig själv för att det är så det är, så jag kan backa och lägga ner själv. Varje gång. Alltid. Jämt

Åh jag är precis likadan! Vara säker och avsluta själv innan man blir dissad.

Men om man tar tag i sig själv och vågar så inser man att ett negativt svar inte är det värsta som kan hända. Man dör inte och solen fortsätter gå upp. Jag insåg till och med att det inte ens var så jobbigt som jag trodde. Fast det är ju bara jag..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 405
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 768
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka