@julgrisen Får hoppas att allt känns lite lättare efter en rå-om-mig-själv helg..
@cili Kan tänka mig det!
@cili Kan tänka mig det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ganska underhållande läsning, även om man inte känner till Värmland så bra
http://www.vf.se/kronikor/holm/karlstadsbornas-parti
Ja! Preliminära resultatet kommer ju ganska tidigt, så det borde du väl kunna hålla dig vaken över?Träffsäker!
Jahopp, dags för valvaka ikväll då! Ska ni vara uppe och kolla? Jag kanske hinner somna först men skulle vilja stanna uppe och se resultatet.
Ja! Preliminära resultatet kommer ju ganska tidigt, så det borde du väl kunna hålla dig vaken över?Jag är lite smånervös över det hela, om jag ska vara ärlig, så kommer definitivt sitta uppe för att se resultatet och hoppas på det bästa.
Idag har jag suttit på min häst för första gångenVäldigt stolt matte då Lilla Grå skötte sig exemplariskt
![]()
Träffsäker!
Jahopp, dags för valvaka ikväll då! Ska ni vara uppe och kolla? Jag kanske hinner somna först men skulle vilja stanna uppe och se resultatet.
Träffsäker!
Heja er!! Duktiga!Nu går det framåt här (inte på singelfronten). Idag har jag och pålle debuterat 90![]()
Nu går det framåt här (inte på singelfronten). Idag har jag och pålle debuterat 90![]()
Kommer inte vara uppe allt för länge (skola tidigt imorgon), men vill ju helt klart få ett hum om hur det ser ut innan jag går och lägger mig!Ja det gör det förvisso, det var det slutgiltiga jag tänkte på.Är också lite nervös! Dock är jag så jäkla trött (trots tupplur), men jag hoppas jag är vaken ett tag!
Jag hoppas att de rödgröna slår alliansenFår man fråga vad ni har för förhoppningar (eller fasor) inför kvällen?