Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får jag skriva av mig lite?

Sprang in i en gammal vän förra helgen. Jag var rätt packad men han jobbade (han jobbar i, hm, underhållningsbranschen). Vi har alltid haft rätt bra g men båda har dejtat andra osv. Nu gick han fram till mig och sa "du vet att jag velat ha dig i fyra år". Jag ba "skärp dig", han ba "ok, fem". Han pratade om första gången vi träffats, sa i princip att han var kär i mig, hällde i mig sprit, hälsade på mina vänner. Vi pratade lite och hånglade lite. "Vill du följa med mig hem så går vi direkt" sa han, jag smälte och sa ok.

Han behövde säga hejdå till sina kollegor och släpade med mig. Han presenterade mig för dem och de ba "vi vet vem hon är. Snygg. Gå nu." och typ blinkade åt mig. :crazy: Och typ 30 kompisar/kollegor/kunder (?) till honom som jag aldrig träffat förut vände på huvudet och sa "ojojoj" och liknande när de såg att vi gick ihop. Extremt... ohemligt, allting. :crazy:

Vi åkte till honom, vi låg, han sa att jag var bra, vi sov, låg igen. Vi babblade lite och men han sa mest typ "mmmmm" med en kudde över huvudet. Jag skulle till jobbet så jag drog. Knappt en hejdåkram.

Sen har vi smschatat litegrann men han känns så jävla o-på sen dess. Jag frågade om vi skulle ta en drink, han svarade bara "kan inte :C". Wtf? Nyss var han ju så himla villig? Fattar ingenting. Saknar honom :( urgh

Får jag skriva av mig lite?

Sprang in i en gammal vän förra helgen. Jag var rätt packad men han jobbade (han jobbar i, hm, underhållningsbranschen). Vi har alltid haft rätt bra g men båda har dejtat andra osv. Nu gick han fram till mig och sa "du vet att jag velat ha dig i fyra år". Jag ba "skärp dig", han ba "ok, fem". Han pratade om första gången vi träffats, sa i princip att han var kär i mig, hällde i mig sprit, hälsade på mina vänner. Vi pratade lite och hånglade lite. "Vill du följa med mig hem så går vi direkt" sa han, jag smälte och sa ok.

Han behövde säga hejdå till sina kollegor och släpade med mig. Han presenterade mig för dem och de ba "vi vet vem hon är. Snygg. Gå nu." och typ blinkade åt mig. :crazy: Och typ 30 kompisar/kollegor/kunder (?) till honom som jag aldrig träffat förut vände på huvudet och sa "ojojoj" och liknande när de såg att vi gick ihop. Extremt... ohemligt, allting. :crazy:

Vi åkte till honom, vi låg, han sa att jag var bra, vi sov, låg igen. Vi babblade lite och men han sa mest typ "mmmmm" med en kudde över huvudet. Jag skulle till jobbet så jag drog. Knappt en hejdåkram.

Sen har vi smschatat litegrann men han känns så jävla o-på sen dess. Jag frågade om vi skulle ta en drink, han svarade bara "kan inte :C". Wtf? Nyss var han ju så himla villig? Fattar ingenting. Saknar honom :( urgh
Givetvis får du skriva av dig. Trist att han verkar off nu, du har inte funderat på att faktiskt fråga honom om det? För det känns ju trots allt som det bästa, så du slipper gå och fundera.

Givetvis får du skriva av dig. Trist att han verkar off nu, du har inte funderat på att faktiskt fråga honom om det? För det känns ju trots allt som det bästa, så du slipper gå och fundera.
Hehe, tack!

Min gissning är att han är lite blyg efter allt han sa för en vecka sedan. Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det? Kanske bara ligga lågt ett tag? Vill inte pressa honom liksom. Särskilt inte eftersom jag inte vet exakt vad jag vill heller.

Synd bara att jag är världens minst tålmodiga person haha

@AVB Klart du skall skriva av dig!
Va jobbigt att han blev off. Tycker @Hedinn sa det bra, att du kan fråga :) Dock tycker jag spontant sett inte det låter som att han "bara är blyg" utan snarare att han kanske fått det han var ute efter och sen inte var intresserad av mer? Fast samtidigt vet du mer om honom än jag, och kanske är han inte alls den typen! Hoppas jag har fel ;)

@AVB

Tråkigt att han känns off, speciellt om detta nu var en "dröm som gick i uppfyllelse" (eller hur man ska uttrycka det) för honom.
Och är ni gamla vänner som du säger så känns det ju osmart av honom att säga sådana saker om det nu inte är sant - inte det bästa för vänskapen liksom.
Kanske är han som du säger bara blyg. Eller fick han kalla fötter. Eller så är det nåt lurt på G. Svårt att veta!

@AVB

Tråkigt att han känns off, speciellt om detta nu var en "dröm som gick i uppfyllelse" (eller hur man ska uttrycka det) för honom.
Och är ni gamla vänner som du säger så känns det ju osmart av honom att säga sådana saker om det nu inte är sant - inte det bästa för vänskapen liksom.
Kanske är han som du säger bara blyg. Eller fick han kalla fötter. Eller så är det nåt lurt på G. Svårt att veta!
Eller hur, ganska osmart? Särskilt när det var inför publik så att säga.

Han har hört av sig och bett om ursäkt, men jag vet inte, jag låter det vara ett tag. Han skriver en massa på internet om hur kär han är osv men inget direkt till mig, så vi får väl se. Tror han mest är sugen på lite drama egentligen.

Nåja. Jag har en annan dejt på söndag :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka