Men GRATTIS!!Boy do I have news!!
Den här kissekatten är förlovad!
Jag kommer till Stockholm i slutet på maj nån gång, så vi får styra upp nåt då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men GRATTIS!!Boy do I have news!!
Wuuuut?! GRATTIS!!!!!Boy do I have news!!
Givetvis får du skriva av dig. Trist att han verkar off nu, du har inte funderat på att faktiskt fråga honom om det? För det känns ju trots allt som det bästa, så du slipper gå och fundera.Får jag skriva av mig lite?
Sprang in i en gammal vän förra helgen. Jag var rätt packad men han jobbade (han jobbar i, hm, underhållningsbranschen). Vi har alltid haft rätt bra g men båda har dejtat andra osv. Nu gick han fram till mig och sa "du vet att jag velat ha dig i fyra år". Jag ba "skärp dig", han ba "ok, fem". Han pratade om första gången vi träffats, sa i princip att han var kär i mig, hällde i mig sprit, hälsade på mina vänner. Vi pratade lite och hånglade lite. "Vill du följa med mig hem så går vi direkt" sa han, jag smälte och sa ok.
Han behövde säga hejdå till sina kollegor och släpade med mig. Han presenterade mig för dem och de ba "vi vet vem hon är. Snygg. Gå nu." och typ blinkade åt mig.Och typ 30 kompisar/kollegor/kunder (?) till honom som jag aldrig träffat förut vände på huvudet och sa "ojojoj" och liknande när de såg att vi gick ihop. Extremt... ohemligt, allting.
Vi åkte till honom, vi låg, han sa att jag var bra, vi sov, låg igen. Vi babblade lite och men han sa mest typ "mmmmm" med en kudde över huvudet. Jag skulle till jobbet så jag drog. Knappt en hejdåkram.
Sen har vi smschatat litegrann men han känns så jävla o-på sen dess. Jag frågade om vi skulle ta en drink, han svarade bara "kan inte :C". Wtf? Nyss var han ju så himla villig? Fattar ingenting. Saknar honomurgh
Hehe, tack!Givetvis får du skriva av dig. Trist att han verkar off nu, du har inte funderat på att faktiskt fråga honom om det? För det känns ju trots allt som det bästa, så du slipper gå och fundera.
Behöver du en bröllopsplanerare så vet du var jag och mina skills finns!
Hurraaaaa! Grattis! Vill också höra mer detaljer, jag hoppas att trapptårtan är beställd?Boy do I have news!!
Hurraaaaa! Grattis! Vill också höra mer detaljer, jag hoppas att trapptårtan är beställd?
Eller hur, ganska osmart? Särskilt när det var inför publik så att säga.@AVB
Tråkigt att han känns off, speciellt om detta nu var en "dröm som gick i uppfyllelse" (eller hur man ska uttrycka det) för honom.
Och är ni gamla vänner som du säger så känns det ju osmart av honom att säga sådana saker om det nu inte är sant - inte det bästa för vänskapen liksom.
Kanske är han som du säger bara blyg. Eller fick han kalla fötter. Eller så är det nåt lurt på G. Svårt att veta!