Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Asko Hellre att dom blir kompisar än ingenting alls, då är du ju på rätt väg! Du har ingen vän som du kan be om flirthjälp förresten? Bara gå ut på krogen eller nåt och flirta runt utan planer på något mer än att bara ha kul där och då :D

Har liksom ångestproblem med att åka någonstans (vilket också är anledningen till att jag inte vill ha ett förhållande nu) och har inte så många kompisar, flera bor i andra städer :meh:

Jag tror faktiskt att ett tag började jag bli lite kär i min bästa vän när vi fortfarande bodde i samma stad :o

Jag lärde mig prata med killar på jobbet, är ensam tjej. Har alltså inget val. (Sen så gömmer jag mig lite bakom min diagnos, men känner att man får göra det ibland;))

Det är ju ett sätt! :D
Jag gömmer mig också, bakom mitt handikapp - jag går på universitetet och första gången som någon kille hejade på mig där så var det rena turen att jag inte rodnade och faktiskt kunde nicka tillbaka :o:banghead::D

@Asko
Jag tror att ett problem är att så länge man är i skolans trygga värd, måste man inte ta tag i sina problem. Vilket gör att det tar så mycket längre tid att övervinna vissa hinder. Så var det för mig. Detta går egentligen att praktisera på allt. Man måste utsätta sig för sina rädslor.

Sen har jag även pga min diagnos svårt att läsa folk.

Åh, vi kanske ska hyra in dig! Det enda som är klart är hattar och ön, nu behöver vi väl bara en skillad planner som kan trolla fram en schysst kohage :idea:

Självklart! Du har ju sett vilken stil jag brukar köra på i mina bröllop, vill du ha klänning och/eller hatt som matchar kohagen så hojta ba'!
Mina tjänster ligger på en mycket rimlig prisnivå. Kan även tänka mig betalning i form av lämplig singelman.

Inte okej @julgrisen . Här har du gått och väntat på en forumtårta i ett år och så blev det ingen?!

Jag och mina djur bjuder på en i efterhand:
grattis.jpg
Ja men eller hur! Var tvungen att gå in och skriva ett meddelande för att få se tårtan jag så länge väntat på, men tji fick jag! Jag känner mig väldigt ledsen, hade höga förväntningar på hur nya forumets tårta skulle se ut! Tack för att du ordnade det åt mig, nu kan jag känna glädje igen! En mycket finare tårta än den jag trodde jag skulle få också!

Ja men eller hur! Var tvungen att gå in och skriva ett meddelande för att få se tårtan jag så länge väntat på, men tji fick jag! Jag känner mig väldigt ledsen, hade höga förväntningar på hur nya forumets tårta skulle se ut! Tack för att du ordnade det åt mig, nu kan jag känna glädje igen! En mycket finare tårta än den jag trodde jag skulle få också!
Så lite så, vi medlemmar måste ju ställa upp för varandra när forumet sviker!

TACK för alla gratulationerna! :love: Jag är ju stationerad i Visby för tillfället, det blir mest jobba, mad men, sova. HUR ÄR DET MED ALLA??

TACK för alla gratulationerna! :love: Jag är ju stationerad i Visby för tillfället, det blir mest jobba, mad men, sova. HUR ÄR DET MED ALLA??

Här rullar det på. Jag har bytt tjänst på jobbet (inte frivilligt), och det känns väl sådär, men hästen går väldigt bra för tillfället, så det är upp och ner!

@Jaulgreis
Jag har också bytt tjänst på jobbet, dock i allra högsta grad frivilligt. Njuter av singellivet, har ingen kontakt med några rövhattar för tillfället. Kommer få en helt fantastisk lön i maj (semesterersättning, och jag ska inte ta någon semester) så jag ska skämma bort mig själv mer än vad jag redan gör. Katterna är friska och glada. Träningen börjar gå bra igen. Och så sol på det :love:
Hur är det själv? :)

Typ att han var ledsen att han inte haft tid med mig. Att han jobbar mycket osv. Blabla.

Inte direkt för att jag krävt nån "ursäkt" haha, men jag är verkligen allergisk mot att folk skyller på sina jobb? Så osexigt

Vad är det som är osexigt med det? I de flesta vuxnas liv lär det ju vara antingen jobb eller barn som sätter begränsningar för vad man hinner och orkar?

@Jaulgreis Hur är det i Visby och hur går det med björnen? Är du i Stockholm nåt framöver? Jag har tänkt åka dit till nästa helg, nämligen.

Och jag ÄLSKAR nya Buke. :love:

@addicted Hur var det i Tjeckien och vad är det för ny tjänst du fått? Kul att hästen går bra i alla fall!

@Hedinn Tjeckien var toppen! Väldigt händelserikt! :D Men fint väder, bra sällskap och god öl så blir det mesta bra! Tjänsten är lite mer monoton än min förra, orkar inte skriva exakt vad jag gör nu...

Bott i Norr dryga två veckor nu, och trivs rätt bra :) Kul att äntligen få arbeta med det jag är utbildad till, och kollegorna är väldigt trevliga! Lärde känna en tjej som jag köpte en soffa av, och blev bjuden på ESC-fest i helgen. Hängde med en kollega till ridklubben första veckan, och skall hoppa in som ridlärare nästa vecka :p Så vissa sammanhang börjar jag få lite fästen i iaf..
Lite hemlängtan just nu, men känns helt ok ändå :)

Nähä, jag ser inget citat? O_o
för att komma till inlägget du citerade (alltså #1231 ) så trycker du på pilen i citatet i ditt eget inlägg. I Sassys inlägg är ett annat inlägg citerat (#1201 ) klicka på pilen för att komma dit med, eller leta upp numret efter mina numreringar ;)

för att komma till inlägget du citerade (alltså #1231 ) så trycker du på pilen i citatet i ditt eget inlägg. I Sassys inlägg är ett annat inlägg citerat (#1201 ) klicka på pilen för att komma dit med, eller leta upp numret efter mina numreringar ;)
Men jag ser inget inlägg citerat i Sassys inlägg, det är det som är så skumt. För mig ser det ut som om det där inlägget är random skrivet och inte syftar på något :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka