Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Undret Vilken musikal såg ni? Och vilken idyllisk by besöktes?
Tycker bara det känns ohett att vara så praktisk i början av ett förhållande?Vad är det som är osexigt med det? I de flesta vuxnas liv lär det ju vara antingen jobb eller barn som sätter begränsningar för vad man hinner och orkar?
Gissar att du blockerat mig?Men jag ser inget inlägg citerat i Sassys inlägg, det är det som är så skumt. För mig ser det ut som om det där inlägget är random skrivet och inte syftar på något![]()
Ju mer opraktiskt desto bättre, vill helst att det ska vara typ "kom så skiter vi i allt och drar från stan och knullar i några veckor"
Jag menar, jag jobbar också mycket, men har nog aldrig låtit det hindra mig från sånt. :blush: Och jag har tydligen lite svårt att fatta om andra prioriterar annorlunda haha
Och var är bilden då?Handbags @Jaulgreis !
Vad har du för erfarenhet av See by Chloé? Jag ska egentligen inte alls tjöpa någon väska just nu, men snubblade över en som jag förvånansvärt nog gillar och som var så fin och somrig i färgen.
Och var är bilden då?![]()
Spell it out!Jag har inte hängt i en singeltråd sedan nr 9. Handlar det fortfarande om dejting eller har det spårat ur? För jag behöver dejtingråd akut. Vet inte helt vad jag ska ta mig till med min situation. Någon som orkar lyssna på massa svammel?![]()