Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Undret Vilken musikal såg ni? Och vilken idyllisk by besöktes?

Vi såg Wicked (som var helt underbart fantastisk för mig som är förälskad i ungefär alla historier och sagor som finns om Oz) och hälsade på min moster som bor i Stamford (samhället där Burghley ligger, som för övrigt också är sådär galet fint och idylliskt).

Men HEJ buke.

Jag har nu varit uppkopplad mot adobe connect och haft kontakt med mina buddies på campus + lite lärare hela dagen via webcam, dvs från kl 10 till nu. Försökt diskutera med andra på länk och dem som sitter där i samma rum via webcams och halvkassa mikrofoner. Vi har stött och blött och ändrat alla analyser några gånger, fått transformera data som inte gick att använda och allt har varit kaaaaooos...

Det ska bli så jäkla fint att ta helg på fredag efter den här veckan. Av många anledningar! Nu vill jag gräva ner mig under en sten och bli kvar där till i morgon...

Vad är det som är osexigt med det? I de flesta vuxnas liv lär det ju vara antingen jobb eller barn som sätter begränsningar för vad man hinner och orkar?
Tycker bara det känns ohett att vara så praktisk i början av ett förhållande?

Ju mer opraktiskt desto bättre, vill helst att det ska vara typ "kom så skiter vi i allt och drar från stan och knullar i några veckor"

Jag menar, jag jobbar också mycket, men har nog aldrig låtit det hindra mig från sånt. :blush: Och jag har tydligen lite svårt att fatta om andra prioriterar annorlunda haha

Ju mer opraktiskt desto bättre, vill helst att det ska vara typ "kom så skiter vi i allt och drar från stan och knullar i några veckor"

Jag menar, jag jobbar också mycket, men har nog aldrig låtit det hindra mig från sånt. :blush: Och jag har tydligen lite svårt att fatta om andra prioriterar annorlunda haha

Jag vill också ha den där passionerade känslan av "du och jag mot världen" i början, men det tar ju ändå lite mer än några dejter att komma dit?

Sen ser jag ambition som något sexigt, så att slarva med jobbet blir grymt ohett. :cool: Balansgång, det där. Förstår hur du menar, men samtidigt är jobb, barn och djur de mest giltiga ursäkterna man kan ha enligt mig.

Igår glömde jag min resväska på tvärbanan när jag skulle tillbaka till Gotland. Det var dumt. Men den kom tillbaka, tack vare fantastisk konduktör! Notera att min första reaktion var "VAD SKA JAG DÅ GÖRA PÅ BÅTEN??" (hade bok + dator i väskan). :up:

Måste tyvärr göra dig besviken, @Jaulgreis . Kommer att jobba hela sommaren och som det ser ut nu så blir det knappt ens en helg på ön :( får ta igen det till hösten. Men det ser mörkt ut under jobbmånaderna för mig, mannen däremot åker över några veckor på semestern.

Men Wicked var fantastiskt, skulle kunna vara en vecka i London för att bara gå på musikaler varje kväll. Det bästa är att man får dricka fancy cocktails i salongen, det bör anammas i Sverige tycker jag :angel:

Handbags @Jaulgreis !

Vad har du för erfarenhet av See by Chloé? Jag ska egentligen inte alls tjöpa någon väska just nu, men snubblade över en som jag förvånansvärt nog gillar och som var så fin och somrig i färgen.

Och var är bilden då? :confused:

My mistake...

470995_in_xl.jpg

Den är egentligen inte alls min stil, men jag gillar färgerna och ju mer jag ser på den, desto med gillar jag att den är lite annorlunda också jämfört med annat jag har i garderoben.

Hittade faktiskt ett iPad-fodral som passar min minilaptop i samma veva, ska beställa i eftermiddag. Har varit skitsvårt att hitta ett fodral till en dator som är lika liten som en surfplatta men lite tjockare. Detta är i lite stretchigt material dessutom (samt från MK och på rea), mycket bra.

Jag har inte hängt i en singeltråd sedan nr 9. Handlar det fortfarande om dejting eller har det spårat ur? För jag behöver dejtingråd akut. Vet inte helt vad jag ska ta mig till med min situation. Någon som orkar lyssna på massa svammel? :)

Det vet du att jag orkar ;)

Bra att du letade upp tråden igen för övrigt. Ser att vi inte använt den på ett tag :p

Och tja, tråden handlar väl bl. a om dejting ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 903
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 413
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka