Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
wierd!!Bildbevis!
TACK för alla gratulationerna! Jag är ju stationerad i Visby för tillfället, det blir mest jobba, mad men, sova. HUR ÄR DET MED ALLA??
Meh, vad skumt! Nåt knas med din webbläsare?Men jag ser inget inlägg citerat i Sassys inlägg, det är det som är så skumt. För mig ser det ut som om det där inlägget är random skrivet och inte syftar på något
Nåt skumt är det i alla fall! Jag ser ju mina egna citatMeh, vad skumt! Nåt knas med din webbläsare?
Om man har någon på ignore ser man inte dennes inlägg eller när någon citerat den. Kanske där skon klämmer?Nåt skumt är det i alla fall! Jag ser ju mina egna citat
@julgrisen alltså "stad" är för mycket att kalla det Det är vackert, finns det nödvändigaste typ matvaruaffär och sånt, och alla jag mött hittills har varit trevliga, så om man kan sammanfatta det till "staden" så gillar jag den
Sen saknar jag klart vissa saker med, typ på nöjesfronten finns ju inte så mycket. En klädaffär finns, men den har dock bara öppet typ samma tider jag oftast är på jobbet, så har inte hunnit in i den än
Jobbigt att det är så mycket på jobbet Ser det ut som att det lättar framöver eller är det lika busy busy länge till?
AhaOm man har någon på ignore ser man inte dennes inlägg eller när någon citerat den. Kanske där skon klämmer?
Äsch, det är bara för att jag har så jääädra många på ignore som jag har koll på dettaTur att @niphredil dyker upp och är smart!
Ja, det är ganska härligt Hade gärna fått vara lite närmare till något värt att kalla stad dock Närmsta större bebyggelse är en timme bort, och inte ens där finns nått större shoppingutbudAha, det är så litet alltså, det fattade jag inte. Låter trevligt tycker jag, är lite trött på Göteborg just nu så det där låter som skön avkoppling, i allafall för ett tag.
Ja, jag börjar väl inse att det är lite såhär det kommer vara, det är egentligen inte bara arbetstyngden utan också att man känner sig rätt ensam i det eftersom vi har en så dålig ledning. Det är frustrerande eftersom jag har toppenkollegor och gillar jobbet egentligen, om man bara hade tid och pengar att göra det man skulle vilja.
DET ÄR JU DET VI SKA PRATA OM I STOCKHOLM!@Hedinn Björnen växer och är STOR! Men så go
Visby är rätt trist. Hur länge stannar du i Stockholm? OCH NÄR SKA VI TILL DUBAI?
DET ÄR JU DET VI SKA PRATA OM I STOCKHOLM!
Jag vet inte än, eventuellt bara över helgen, i princip (åker hem tidigast måndag), eventuellt stannar jag även över helgen därpå, beror lite på hur saker och ting ser ut.
Det lär bli nåt mer ja, så vi ska nog kunna ses. Du är inte där någon av de helgerna, med andra ord?Men!!! Ska du upp till Stockholm något mer i sommar? Jag har ju redan börjat lägga undan pengar till vår resa!