Singeltråden del 56

Status
Stängd för vidare inlägg.
Typ att han var ledsen att han inte haft tid med mig. Att han jobbar mycket osv. Blabla.

Inte direkt för att jag krävt nån "ursäkt" haha, men jag är verkligen allergisk mot att folk skyller på sina jobb? Så osexigt
Jo, men försökte han "lösa" det på något sätt, föreslå att ni ska ses nån gång eller nåt sånt, eller var det bara förlåt och inget mer?

Inte okej @julgrisen . Här har du gått och väntat på en forumtårta i ett år och så blev det ingen?!

Jag och mina djur bjuder på en i efterhand:
grattis.jpg

@

Varför håller han på och skriver på internet att han är kär i dig?
Inte vet väl jag? :p Men han har inte skrivit rätt ut att han är kär i mig, det är lite mer subtilt än så.

Men min gissning är väl typ att han tycker det är kul att ha en "grej". Så kan det iallafall bli för mig med folk jag legat med, att man egentligen inte är kär men kickar på storyn. Alltså att man tycker det är kul att inbilla sig att man är kär/intresserad, men egentligen gillar dramat/intrigen mer än personen. Tror han är rätt lik mig på den punkten. Vi skulle vara ett vidrigt par. :D

23 år iår, kysst/hånglat bara en enda gång i mitt hela liv med en person (vilket var inte ens bra :meh:) och har aldrig varit i ett förhållande, inte ens något oseriöst. Har aldrig varit kär. Och så tror jag att jag är bisexuell/-romantisk så chansen borde ju liksom öka från 50% till 100% ;)

Och så känner jag ändå inget behov av att vara i ett förhållande nu för jag tänker att ingen skulle stå ut med mig som jag är nu idag :meh: Så hjälp mig buke, är jag ONORMAL?? :crazy:

@Asko Varför skulle det vara onormalt? Vissa vill sitta inne och hålla handen med någon konstant, andra vill vara ifred - och så alla varianter där emellan förstås. Man ska inte titta så mycket på vad alla andra gör, känn efter vad just DU vill. Vill du inte vara i ett förhållande så låt bli, vill du vara det så försök hitta en lösning på hur du ska få tag i en lämplig partner :D

23 år iår, kysst/hånglat bara en enda gång i mitt hela liv med en person (vilket var inte ens bra :meh:) och har aldrig varit i ett förhållande, inte ens något oseriöst. Har aldrig varit kär. Och så tror jag att jag är bisexuell/-romantisk så chansen borde ju liksom öka från 50% till 100% ;)

Och så känner jag ändå inget behov av att vara i ett förhållande nu för jag tänker att ingen skulle stå ut med mig som jag är nu idag :meh: Så hjälp mig buke, är jag ONORMAL?? :crazy:

Måste bara hoppa in och kommentera detta. Detta skulle nästan kunna vara jag som skrivit detta. Men jag tänker att en dag händer det även mig. Vi är olika, vissa går från en partner till en annan, andra är singlar. Inget av det är onormalt. Det viktiga är att man är nöjd med sitt liv.

@Asko Varför skulle det vara onormalt? Vissa vill sitta inne och hålla handen med någon konstant, andra vill vara ifred - och så alla varianter där emellan förstås. Man ska inte titta så mycket på vad alla andra gör, känn efter vad just DU vill. Vill du inte vara i ett förhållande så låt bli, vill du vara det så försök hitta en lösning på hur du ska få tag i en lämplig partner :D

Jo, det är sant. Men blir lite orolig att jag någon dag i framtiden ska bli olycklig pga jag inte hittat någon partner pga ointresse nu :meh:

Måste bara hoppa in och kommentera detta. Detta skulle nästan kunna vara jag som skrivit detta. Men jag tänker att en dag händer det även mig. Vi är olika, vissa går från en partner till en annan, andra är singlar. Inget av det är onormalt. Det viktiga är att man är nöjd med sitt liv.

Skönt att veta att man inte är ensam om detta iallafall :up:

Har iallafall två kvinnor (en 70åring och en 40åring) i familjen som visar att man inte alls måste gifta sig eller ha en partner här i livet :) även om jag ibland frågar mig själv om de är lyckliga ... vågar inte fråga dem :o

@Asko
Jag vill hitta någon. Men jag vet att JAG måste jobba med mig själv först. Då jag inte litar på att någon tycker om mig=jag dra mig bort från killar.

@Asko
Jag vill hitta någon. Men jag vet att JAG måste jobba med mig själv först. Då jag inte litar på att någon tycker om mig=jag dra mig bort från killar.

:eek: Vem är du och hur har du stulit mina tankar?

Det är precis så jag känner det! Jag litar inte på att någon skulle tycka om mig själv nu och kunna vara trogen, därför drar jag mig bort från allt sånt tills jag arbetat klart med mig själv :)

@Asko
Tidigare har jag inte ens kunnat prata med killar. Men sen jag började jobba har jag lärt mig det = ett steg i rätt riktning.

Sen har jag en snygg kollega, som härom natten nästlade in sig i mina drömmar. :angel: Kändes konstigt att gå till jobbet efter det.;) har inte varit med om det tidigare.

Jo, det är sant. Men blir lite orolig att jag någon dag i framtiden ska bli olycklig pga jag inte hittat någon partner pga ointresse nu :meh:

Hur många som hittar varandra i den åldern håller ihop hela livet? :) Det är aldrig för sent att hitta någon, folk byter partner i alla åldrar

@Asko
Tidigare har jag inte ens kunnat prata med killar. Men sen jag började jobba har jag lärt mig det = ett steg i rätt riktning.

Sen har jag en snygg kollega, som härom natten nästlade in sig i mina drömmar. :angel: Kändes konstigt att gå till jobbet efter det.;) har inte varit med om det tidigare.

:up: Jag hoppas att jag en dag ska också kunna prata med killar, än så länge får jag liksom fokusera på tjejerna :angel:;) men det är inte lätt det heller, alla är/blir snarare kompisar än något annat.

Hur många som hittar varandra i den åldern håller ihop hela livet? :) Det är aldrig för sent att hitta någon, folk byter partner i alla åldrar

Så sant, mina föräldrar fann varandra när de var i 60- och 40årsåldern :)

@Asko Hellre att dom blir kompisar än ingenting alls, då är du ju på rätt väg! Du har ingen vän som du kan be om flirthjälp förresten? Bara gå ut på krogen eller nåt och flirta runt utan planer på något mer än att bara ha kul där och då :D

:up: Jag hoppas att jag en dag ska också kunna prata med killar, än så länge får jag liksom fokusera på tjejerna :angel:;) men det är inte lätt det heller, alla är/blir snarare kompisar än något annat.

Så sant, mina föräldrar fann varandra när de var i 60- och 40årsåldern :)
Jag lärde mig prata med killar på jobbet, är ensam tjej. Har alltså inget val. (Sen så gömmer jag mig lite bakom min diagnos, men känner att man får göra det ibland;))

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Visste inte riktigt om jag skulle slänga ut frågan i den allmänna tråden eller skapa en egen, men kör på egen. Vilka brukshundar bör...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
11 905
Senast: Tonto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 415
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 773
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka