sexobjekt eller flickvän?

Senaste förhållandet så tyckte tjejen de va helt fantastiskt och hon fick orgasm nästan varje gång. Men hade ingen större lust till sex ändå? Typ en gång i veckan så var hon nöjd.
Ja, antingen hade hon helt enkelt en sexdrift på den nivån och var nöjd med det.

Eller så tyckte hon inte att det var fantastiskt och kanske inte fick en orgasm "nästan varje gång".

Oavsett: det är ju ingenting som vi kan spekulera i här. Men om du känner att du har samma problem i varje relation, tjejen vill inte ligga så ofta, så kan du ju tänka att du själv faktiskt är den gemensamma nämnaren här och då lite klädsamt fundera över om det är nåt du gör som orsakar detta.

Ja, antingen hade hon helt enkelt en sexdrift på den nivån och var nöjd med det.

Eller så tyckte hon inte att det var fantastiskt och kanske inte fick en orgasm "nästan varje gång".

Oavsett: det är ju ingenting som vi kan spekulera i här. Men om du känner att du har samma problem i varje relation, tjejen vill inte ligga så ofta, så kan du ju tänka att du själv faktiskt är den gemensamma nämnaren här och då lite klädsamt fundera över om det är nåt du gör som orsakar detta.

Den gemensamma nämnaren är ju att kvinnorna haft en lägre sexlust. Sen om jag har orsakat nåt tycker jag tjejerna borde berätta det för mig ? Jag har inte velat fråga varför vi har sex så sällan då jag absolut inte vill lägga nån press på henne.

Lucky u, en gång i veckan är ju lyx. Min planerar månad för månad och er förvånad att hon inte är gravid efter 13 ligg på 12 mnd. Hon har även blandat in fertilitetskliniken pga "problemet..." Snacka om skilda världar...

Jag har förståelse att intresset går ner efter några år. Men ibörjan av en relation tycker jag 1 gång i veckan låter väldigt lite ??

Och snälla, förklara hur en kille/tjej skal veta hur en partner vill ha det i sängen när denne vägrar att säga något...
Finns inte en chans i helvetet att lista ut det utan kommunikation, och när den "försmådde" partnern inte säger något utan bara tex vägrar sex eller gör slut, hur faan ska man veta vad som är fel?
Men hur kan det vara så svårt att kommunicera?
Alla relAtioner jag haft har vi pratat om dessa frågor.

Ok! Det har jag svårt att tro... är den som brukar ge mest komplimanger och verkligen visa min uppskattning. Senaste förhållandet så tyckte tjejen de va helt fantastiskt och hon fick orgasm nästan varje gång. Men hade ingen större lust till sex ändå? Typ en gång i veckan så var hon nöjd.
Fast orgasm varje gång betyder inte att det är fantastiskt. I mitt senaste förhållande slutade jag ha lust till sex och det till trots att jag har hög sexlust i vanliga fall. Och det var inte för uteblivna orgasmerna, men för mig blev sexet lite som att onanera. Skönt ja, men inte så jävla spännande. Killen körde liksom sitt race och trots att jag försökte visa och sa hur jag ville ha det försökte han i 2sek innan han var tillbaka i sin vanliga rutin. Inte så givande. Och jag har varit på båda sidor i en relation, både den som tappat sexlust och den som haft både högst sexdrift och avstått sex för att partnern inte har lust.

Den gemensamma nämnaren är ju att kvinnorna haft en lägre sexlust.
Ja, eller att de legat med dig. Med nån annan kanske de vill ligga oftare, eller hur? Det vet du ju inte.

En fråga bara (som du inte behöver svara på om du inte vill). De här fem tjejerna du haft relation med, var du tillsammans med dem medan du fortfarande bodde hemma? Eller har det varit sedan du flyttade hemifrån? (för visst har du flyttat ut nu?)

Ok! Det har jag svårt att tro... är den som brukar ge mest komplimanger och verkligen visa min uppskattning. Senaste förhållandet så tyckte tjejen de va helt fantastiskt och hon fick orgasm nästan varje gång. Men hade ingen större lust till sex ändå? Typ en gång i veckan så var hon nöjd.
Vi kan ju inte veta vad som inte funkat i dina relAtioner. Men nej- jag tror inte alls kvinnor generellt sätt har lägre sexlust.
Har du pratat om detta i dina relAtioner?

Jag har förståelse att intresset går ner efter några år. Men ibörjan av en relation tycker jag 1 gång i veckan låter väldigt lite ??
Ja, jag också. Jag hade inte stannat i en sån relation. Det normala för mig är att man ligger oavbrutet i början, ingen sömn på nätterna - bara sex. Har aldrig varit med om något annat faktiskt.

Fast orgasm varje gång betyder inte att det är fantastiskt. I mitt senaste förhållande slutade jag ha lust till sex och det till trots att jag har hög sexlust i vanliga fall. Och det var inte för uteblivna orgasmerna, men för mig blev sexet lite som att onanera. Skönt ja, men inte så jävla spännande. Killen körde liksom sitt race och trots att jag försökte visa och sa hur jag ville ha det försökte han i 2sek innan han var tillbaka i sin vanliga rutin. Inte så givande. Och jag har varit på båda sidor i en relation, både den som tappat sexlust och den som haft både högst sexdrift och avstått sex för att partnern inte har lust.

Fast om hon säger rakt ut att det var fantastiskt skönt rakt ut . Ska jag inte lita på henne då ? Jag har frågat vad hon gillar osv. Men dom säger att dom är nöjda ? Då undrar jag vad jag gör fel om det är mig felet sitter hos ?

Ja, jag också. Jag hade inte stannat i en sån relation. Det normala för mig är att man ligger oavbrutet i början, ingen sömn på nätterna - bara sex. Har aldrig varit med om något annat faktiskt.

Fast du hör kanske inte till normalen när det gäller tjejer heller ;) . Tror inte det är normalt för tjejer att vilja ha så ofta :p

Fast du hör kanske inte till normalen när det gäller tjejer heller ;) . Tror inte det är normalt för tjejer att vilja ha så ofta :p
Haha det tror jag verkligen inte. Varenda tjejkompis jag har säger samma sak: när de träffar nån som de är SÅ tända på så är det i princip bara sex i början. Och då menar jag inte som varje dag, utan som i hela nätterna. Inte fan sover man i början..?
Hehe... Ja mobilen har nog fått ett eget liv.... den väljer hela tiden det alternativet. :p
Fantastiskt fint, du kan starta en ny trend kanske :D.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 627
Senast: monster1
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 575
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 373
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka